gekheid
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
judithh schreef:Mijn vergoeding...€15,- voor het jureren (€2,14,- per uur) en mijn kilometervergoeding...als dat geen hobby is
Als het super gaat mag het beloond worden, maar als ik sommige proeven zie dan zit er echt niks in
Bij sommigen klopt de basis niet eens laat staan dat jij dan mooie en fijne figuren/oefeningen kunt doen... Het is toch een wisselwerking vind ik!
LoveleyHorse schreef:Nee dat zeg ik ook toch niet...![]()
Ik ga het ook niet nog een keer zeggen![]()
Ik snap dat de jury zo niet uit ze bed komt maar ze krijgen wel een kleine bijdrage ervoor.
ik zeg alleen dat ze er geen kosten voor maken en zels een klein beetje bijverdienen. ik wil liever nu alleen meningen over de vraag op de begin pagina.
en dat klopt ook dus dan kan ik dat toch hier plaatsen?
LoveleyHorse schreef:omdat jullie hameren op het feit dat de jury "bijna niks krijgt"ik zeg alleen dat ze er geen kosten voor maken en zels een klein beetje bijverdienen. ik wil liever nu alleen meningen over de vraag op de begin pagina.

Lielle schreef:LoveleyHorse schreef:Ik zeg ook niet dat het veel is jullie schuiven woorden in mijn mond en daar hou ik niet van
ik zeg ook niet dat jij dat zegt, dus over woorden in de mond leggen gesprokenMaar goed, dit gaat echt nergens meer over.