haha nee hoor, lijkt me geen z*k aan Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
haha nee hoor, lijkt me geen z*k aan 
) krijg! maar ik zie het nu er niet van in. ik start veel HC in een lagere klasse, om vertrouwen te houden, voor het gevoel, of gewoon eens wat lager werk om het voor het paard leuk te houden. en je rijdt volgens mij niet vaak een lagere klasse om voor de prijzen te rijden 
als die 40 punten heeft, mag ik (omdat het een verblijfsklasse is) ook geen Z meer.
En ook fijn als je een 'dip' hebt, terug komt van een blessure/dracht oid. dat je niet gelijk weer terug moet op je oude niveau, of alleen HC mogen starten, maar ook gewoon lekker mee kunt doen totdat je weer terug op je niveau zit...
. Of geld dit alleen voor de lagere klasse (in mijn geval M, waar ik dan dus ook mag rijden) ?
Lielle schreef:Klopt. Je kunt per 1 april dus een klasse hoger starten als je 10 wp'en hebt, en blijven starten in je huidige klasse totdat je aan het maximum zit. Mijn eigen voorbeeld weer, per 1 april ben ik L+6 en B+0; zodra ik L+10 ben, mag ik M starten (maar dus dan geen B meer) en dan mag ik dus naast elkaar L en M rijden voor prijzen en punten, totdat ik L+30 ben.

Miriam schreef:Lielle schreef:Klopt. Je kunt per 1 april dus een klasse hoger starten als je 10 wp'en hebt, en blijven starten in je huidige klasse totdat je aan het maximum zit. Mijn eigen voorbeeld weer, per 1 april ben ik L+6 en B+0; zodra ik L+10 ben, mag ik M starten (maar dus dan geen B meer) en dan mag ik dus naast elkaar L en M rijden voor prijzen en punten, totdat ik L+30 ben.
L+ 40 dan toch?![]()
Wat als je pas na 40 wp in het L een keer M gaat starten, mag je dan alleen in het M uitkomen?