Enne een accomodatie met gaten in de bak, daar heeft iedereen evenveel last van. Ik zou me voor zo`n wedstrijd niet opgeven
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Nibbit schreef:De besten worden voor het laatst bewaard? Hoe weet diegene dat dan die de startlijst maakt?
Enne een accomodatie met gaten in de bak, daar heeft iedereen evenveel last van. Ik zou me voor zo`n wedstrijd niet opgeven
. Bij bv de OS of Wereldbekerfinales. En bij het NK friezen doen ze het ook. 
Gjilke schreef:@ c_alsemgeest: Het is ook niet zo dat je als je als laatste ipv als eerste start ineens voor dezelfde proef 20 punten meer krijgt. Maar ipv 3e zou je misschien wel 2e of 1e geworden zijn. Als je goed rijdt krijg je je punten wel, maar als je als laatste start misschien net dat ene puntje meer.

Een echte goede proef kàn niet zonder winst beoordeeld worden, dan schort er toch wat aan 
gipsyke007 schreef:Mij wordt er vaak gezegd dat dit nadelig is, omdat de jury nog niet veel punten durft te geven omdat hij nog niet weet wat er nog gaat komen. Als je heel goed rijd wil hij je wel veel punten geven , maar hij weet ook niet hoe de rest het gaat doen. Ik rij zelf het liefst in het midden