Rhodos schreef:Niet zo onaardig CGJ12.
Is helemaal niet onaardig bedoeld. Dan had ik wel andere smilies (spel ik dat goed?) gebruikt.
Beetje humor kan hier geen kwaad.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
heb namelijk al bruine
Urielle schreef:(tja, en ik hoop nog jurycursus te doen ed dus ik moet het bestuur ook niet op tafel jagen. Bij deze post zijn mijn kansen om ooit nog jury te worden al tot nul terug gebracht)

Sjonniej schreef:Ik vind het trouwens erg grappig om dit topic te lezen! Er is altijd van alle kanten gemopper; Saaie kleuren, niet van deze tijd, blabla. En nu vind iedereen het eigenlijk toch ook wel weer erg netjes dat iedereen in zwart/blauw is en mogen hooguit grijs en bruin erbij als extra kleuren.
) is er geen hond die het ook daadwerkelijk doet...........
Sue_ schreef:en als ze dan toch bezig zijn met het aanpassen van de voorschriften, wellicht kan er dan ook iets in over goed passende jasjes? Een te strak of slobberig jasje is naar mijn mening verre van netjes.
Sue_ schreef:Sjonniej schreef:Het zou toch belachelijk zijn dat een sportbond moet voorschrijven dat de sporters kleding aan moeten trekken die goed past?
Dat vind ik ook zeker, maar als je een enkeling ziet dan is dat blijkbaar wel nodig.
Roxx schreef:Heh ja, laten we ook gelijk een verbod zetten op laarzen die niet hoog genoeg zijn! En handschoentjes die niet exact de kleur van de blouse hebben! En haarkleuren die niet bij de teint van de amazone passen! En oorbellen die niet matchen met de plastronspeld!
Ofwel......... zullen we niet gaan overdrijven?
Sue_ schreef:en als ze dan toch bezig zijn met het aanpassen van de voorschriften, wellicht kan er dan ook iets in over goed passende jasjes? Een te strak of slobberig jasje is naar mijn mening verre van netjes.
Sue_ schreef:Sjonniej schreef:Het zou toch belachelijk zijn dat een sportbond moet voorschrijven dat de sporters kleding aan moeten trekken die goed past?
Dat vind ik ook zeker, maar als je een enkeling ziet dan is dat blijkbaar wel nodig.