Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Utixo schreef:Jeetje, gaan jullie eens even afkoelen. Paardrijden moet wel leuk blijven. Ik heb er ook een hekel aan 's avonds te starten, en als je er van uit gaat dat je op zondag moet starten en je word opeens naar de zaterdagavond gewieberd, snap ik best dat je er de P in hebt. Met die koude zou ik dan wellicht ook niet gaan. Het is een hobbymatige sport, je verdient je geld er niet mee.
En mensen die antwoorden met "er had iemand anders kunnen starten", er zijn genoeg concours, genoeg startplekken. Precies dat ene plekje willen lijkt me iets overdreven gereageerd.
Utixo schreef:Jeetje, gaan jullie eens even afkoelen. Paardrijden moet wel leuk blijven. Ik heb er ook een hekel aan 's avonds te starten, en als je er van uit gaat dat je op zondag moet starten en je word opeens naar de zaterdagavond gewieberd, snap ik best dat je er de P in hebt. Met die koude zou ik dan wellicht ook niet gaan. Het is een hobbymatige sport, je verdient je geld er niet mee.
En mensen die antwoorden met "er had iemand anders kunnen starten", er zijn genoeg concours, genoeg startplekken. Precies dat ene plekje willen lijkt me iets overdreven gereageerd.
Utixo schreef:En mensen die antwoorden met "er had iemand anders kunnen starten", er zijn genoeg concours, genoeg startplekken. Precies dat ene plekje willen lijkt me iets overdreven gereageerd.
Gabrielle_ schreef:Afmelden wegens gladheid zou ik ook doen.
Afmelden omdat je liever voor de kachel zit is aanstellerij.
Lovely1 schreef:Ik vind eigenlijk de reacties in dit topic aanstellerij.... Iedereen mag dit voor zichzelf weten. Paardrijden is een hobby geen verplichting en dat geldt dus ook bij wedstrijden.
Gabrielle_ schreef:Afmelden wegens gladheid zou ik ook doen.
Afmelden omdat je liever voor de kachel zit is aanstellerij.
Sjonniej schreef:Organiseer zelf eens een wedstrijd, van het begin tot het bittere einde. Dan zul je de volgende keer wel 10x langer nadenken voordat je afmeld 'omdat je liever bij de kachel zit'. Sorry, ik vind het behoorlijk egoïstisch om om deze reden af te melden. De organisatie stopt iedere keer wel tientallen uren in een wedstrijd VOOR JOU en dan durf je op de dag zelf af te bellen omdat je het te koud vind. Nee sorry, dat gaat er bij mij niet in.
Dat je op zaterdag moest starten zou in het vraagprogramma gestaan kunnen hebben. Als een wedstrijd voor 2 dagen is ingepland, moet je er rekening mee houden dat je op beide dagen ingepland kan worden. De organisatie plant de startlijst en als jij alleen op zondag kan, kan je even bellen om te overleggen. Vaak weet een organisatie al een paar weken van tevoren welke klasse ze op zaterdag zullen verrijden en anders kan je lief vragen of ze jou klasse op zondag willen doen. Kunnen ze je dit niet beloven, neem dan dat risico niet en schrijf op een andere wedstrijd in.
Mocht je op zaterdag moeten rijden, omdat ze teveel deelnemers hebben voor de zondag. Dan lijkt het me niet meer dan normaal om meteen te bellen zodra je weet dat je zaterdagavond moet starten. Dan hebben ze nog de mogelijkheid om iemand anders te laten starten en kunnen ze een kloppende startlijst maken.