Heb ik al lang gelezen op de site!!!
Onze lesgeverd doet ook mee, in de B dressuur! Die moet in de groep pal voor mij

Ik heb er zin in hoor!!!
Heb vrijdag nog met straus gereden (buitenrit) Ging wel goed....
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
*Tequila* schreef:Hmmm Cannie en kids ga ik niet aanmoedigen als je het niet erg vindtMaar als Cynth op 1 maart moet weet ik ook nog niet of ik er ben, want dan moet ik weer vrij vragen, en om eerlijk te zijn heb ik daar dan niet zoveel zin in
Want we kunnen nu eindelijk lekker rijden
Cynthia gaat trouwens toch maar op 8 maart aangezien ik dan ook wel chauffeurtje wil spelen gaat ze maar geen stennis maken om het te veranderen. Dus die is 8 maart gewoon van de partij! *Maar ze hoeft niet tegen jou Marleen
Wel tegen Margriet met Ollie en ow wat zal Margriet weer pissed zijn dat er Ollie staat ipv Oliver
* 

Ze weten goed hoe ze moeten overdrijven he?
maja.........we zien wel!
zielig he?
...nu nog op de wedstrijd

) Duimen jullie voor me?
). Chica's manen ga ik waarschijnlijk invlechten, maar als dat niet lukt, a.u.b niet op de manen letten, het is net een mislukt Fjorden-kapsel....
(Aaaaah, ben zenuwachtig!)
Maar zondag gaat KAdo nog niet mee, anders kan ik Marije niet groomen natuurlijk 
Ik zal iig m'n bonte Parels petje opdoen (een blauw petje met een Tinker op de voorkant
) Maar Marleen herken ik waarschijnlijk nog wel