dan kunnen we mooi starten Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
dan kunnen we mooi starten Oakland1990 schreef:Weer zoiets geks, in Belgie moet je met 16 al over naar paarden, al dan niet met een pony die geloof ik niet kleiner mag zijn dan 1.37m...
die was 1.28. Dus zou goed kunnen. Oakland1990 schreef:Ik denk dat je enkel overmag met een D'tje... ook weer stom, pony is pony, anders moeten ze het niet toelaten??

Lielle schreef:Oakland1990 schreef:Ik denk dat je enkel overmag met een D'tje... ook weer stom, pony is pony, anders moeten ze het niet toelaten??
niet denken maar opzoeken
Je mag vanaf 1 januari in het jaar dat je 12 wordt met ieder paard of pony - los van stokmaat - starten bij de paarden t/m het Z2 (dressuur, springen zijn volgens mij geen minimummaten voor).

Citaat:Vanaf het jaar waarin de deelnemer 17 jaar wordt, mag hij niet meer met een pony rijden, zelfs
niet in proeven voor paarden.
Lielle schreef:Oakland1990 schreef:Ik denk dat je enkel overmag met een D'tje... ook weer stom, pony is pony, anders moeten ze het niet toelaten??
niet denken maar opzoeken
Je mag vanaf 1 januari in het jaar dat je 12 wordt met ieder paard of pony - los van stokmaat - starten bij de paarden t/m het Z2 (dressuur, springen zijn volgens mij geen minimummaten voor).
I_L_horses schreef:Het mag wel, maar je moet kijken naar de grootte van je pony. Met een c-pony gaat het niet lukken
Anders hadk nl rustig met Ex de L doorgereden bij de paarden.
. En ik ben echt boven de 16
.
Ben jij franstalig oid? Of zit je in het franstalige gedeelte van Belgie?
Urielle schreef:Och, ik heb mijn paarden nu in Herentals op stal en ik start over de hele zuidkant van Nederland, tot in Rotterdam eo toe