Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Lielle

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 22:37

Ben reuze benieuwd Nick!

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 22:40

Gerdien, sorry haha!!

Urosa, wij hebben nu voor de allereerste keer L1 gereden :D het is nog lang niet perfect, zeker in de rechtergalop mist ze kracht (verkeerd aanspringen, moeilijk op koers te houden etc.) maar ik vermoed dat het goed genoeg is en de enige manier om daar echt achter te komen is door gewoon te starten :P (bovendien vinden wij het gewoon super leuk! Ik ben al zo blij dat ik er weer op zit, dat alles nu een klein feestje is ;) )

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 22:49

Ik heb weer een groep L2 gekregen, ga morgen aan de slag ermee!

DesertOrchid

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 23:19

Gefeliciteerd iedereen, wat een mooie punten komen er voorbij!

Ik heb zojuist ook weer gefilmd en maar gelijk ingestuurd, morgen word ik geopereerd aan m'n schouder dus het zal voorlopig even niet kunnen ben ik bang! Ik was van tevoren een beetje gestresst en geïrriteerd, paard is daar super gevoelig op dus we hadden wat communicatie probleempjes, maar proef ging best lekker. Ik keek hem alleen net terug en denk dat ie toch een beetje haast had :D. En omdat de zon eigelijk net verkeerd stond (of ik het verkeerde tijdstip had uitgekozen - nou ja, een ander tijdstip lukte niet, dus weinig keus eigelijk, haha) is 1 hoek heel donker. Dat in combinatie met een donker paard... nou ja, hopelijk is t goed genoeg te zien. Ben benieuwd, we zitten in een goede flow de laatste tijd dus baal eigenlijk flink dat ik er even uit lig!

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 23:47

daffodil schreef:

Wij hadden vanmiddag een L2 proefje ingestuurd, zou wel toevallig zijn als je ons proefje krijgt! :D

IrishDraught

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-20 06:19

Volgens mn instructeur beste proef ever...minste punten tot nu toe..182,5 dus wel wp.
Weinig commentaar, jury wil alleen onderaan meer impuls.

Fleury

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-20 06:41

daffodil schreef:

Ik ben benieuwd :# ;)

Friesam: probeer voor jezelf de goede stukken eruit te halen waar jullie tevreden mee waren en daar ook tevreden over te blijven. De volgende keer met nog wat meer impuls rijden en dan haal je nog hogere punten. In ieder geval gefeliciteerd met je winstpunt! Niet opgeven, weten dat het zo fijn voelde en de volgende keer haal je gewoon nog hogere punten.

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-20 06:55

Hoe zat het ook alweer met de protocollen? Ik heb het ooit wel gelezen hier... de punten zijn eerst te zien in de app. Maar wanneer volgt het protocol ongeveer en waar kan ik die straks vinden?

Fleury

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-20 06:57

Bij mij was het protocol altijd gelijk met de punten aanwezig in de app.

IrishDraught

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-20 07:53

Fleury schreef:
daffodil schreef:

Ik ben benieuwd :# ;)

Friesam: probeer voor jezelf de goede stukken eruit te halen waar jullie tevreden mee waren en daar ook tevreden over te blijven. De volgende keer met nog wat meer impuls rijden en dan haal je nog hogere punten. In ieder geval gefeliciteerd met je winstpunt! Niet opgeven, weten dat het zo fijn voelde en de volgende keer haal je gewoon nog hogere punten.

Thanks! Ja had vorige keer 196,5 voor een voor mn gevoel mindere proef maar dat is jury sport.

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-20 09:31

DesertOrchid, succes met je schouderoperatie vandaag!

Fleury, dankje! En waar kan ik het protocol terug vinden? :o

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-20 09:36

Ik heb er gister 5 van t event van 16 juli (2xB en 3x L2) gedaan die ik op verzoek van de KNHS nog doorkreeg en 10 van t event van 9 juli (allemaal B) of ik die met spoed wilde doen. Heb er eind van de middag nog 6 gekregen die met enige spoed moesten dus daar ga ik zo maar eens mee aan de slag

helmab

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-20 09:38

xRoossie95 schreef:
Potverdorie, jullie allemaal al punten :') Ik heb zondag gefilmd met de telefoon van mn zus en als het aan mij lag meteen ingeleverd, maar ze heeft het nog niet gedaan. Ik had theoretisch de punten dus al kunnen hebben |o :+ Vandaag maar eens inleveren en met het tweede slachtoffer ook filmen!

ik heb ook nog niet binnen van vorigeweek Donderdag(vol smart te wachten, vorige x stonden punten eerst op site en later pas op de app)

estell__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-20 09:41

Zijn er ook mensen die wachten op L1 paarden van 16 juli? Ik weet dat t keurig binnen de tijd is hoor. Maar ben gewoon zo benieuwd :))

Ynskek: succes!

helmab

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-20 09:42

DesertOrchid schreef:
Gefeliciteerd iedereen, wat een mooie punten komen er voorbij!

Ik heb zojuist ook weer gefilmd en maar gelijk ingestuurd, morgen word ik geopereerd aan m'n schouder dus het zal voorlopig even niet kunnen ben ik bang! Ik was van tevoren een beetje gestresst en geïrriteerd, paard is daar super gevoelig op dus we hadden wat communicatie probleempjes, maar proef ging best lekker. Ik keek hem alleen net terug en denk dat ie toch een beetje haast had :D. En omdat de zon eigelijk net verkeerd stond (of ik het verkeerde tijdstip had uitgekozen - nou ja, een ander tijdstip lukte niet, dus weinig keus eigelijk, haha) is 1 hoek heel donker. Dat in combinatie met een donker paard... nou ja, hopelijk is t goed genoeg te zien. Ben benieuwd, we zitten in een goede flow de laatste tijd dus baal eigenlijk flink dat ik er even uit lig!

Succes met operatie en het herstel

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-20 09:53

Linda2008: via de app bij mijn klasseringen en via de computer bij uitslagen en mijn wedstrijdhistorie. Betreffende event aanklikken en staat linksonder in het oranje linkje protocol. En groot gelijk dat je lekker gaat starten, het hoeft ook niet perfect te gaan voor leuke punten :D . Snap ik goed. Ik had echt de wereld over gehad om mijn paard terug te krijgen. Je paard verliezen of bijna verliezen zet alles wel even in perspectief.

Friesam zuur is dat! Heb het ook een keertje gehad. Maar gelukkig nog winst. Hopelijk volgende keer beter!

DesertOrchid: sterkte voor de operatie en hopelijk een spoedig herstel!

Nickeltje: met wie start jij nu eigenlijk? Zelf gefokt? Is Nick met pensioen of inmiddels overleden? Lang niet 'gesproken'. Natuurlijk Gelderse Paarden topic verlaten toen ik Attent verkocht. En als de rest compenseert kun je best wat mindere onderdelen veroorloven dus ben benieuwd!

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-20 09:58

Urosa, Nick is 25 en nog niet dood ;) Die loopt 1 of 2 bosritjes per week maar doet niet meer mee met bakwerk.

De dochter van Nick, Fayah ( van Parcival) is degene waarmee ik nu start. En volgend jaar kunnen we haar dochter, Noortje (van Imposant) gaan beleren.

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-20 10:55

Nickeltje schreef:
Urosa, Nick is 25 en nog niet dood ;) Die loopt 1 of 2 bosritjes per week maar doet niet meer mee met bakwerk.

De dochter van Nick, Fayah ( van Parcival) is degene waarmee ik nu start. En volgend jaar kunnen we haar dochter, Noortje (van Imposant) gaan beleren.

Wat heerlijk zeg dat Nick en jijzelf nog zo van haar pensioen kan genieten!

En speciaal zo met haar dochter bezig, en volgend jaar dus nog eentje erbij.

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-20 11:02

Yep, ik ben de rijkste mens die er rondloopt, zo voel ik me in elk geval... Met drie generaties op het zelfde terrein om mee te werken en van te mogen genieten.
Fayah is overigens niet echt de makkelijkste, erg vurig, erg alpha en voor mij moeilijk om mijn rust te houden als zij zich druk maakt. En dan het bekende cirkeltje van remmen, sterk paard, vasthouden, boos paard... Daar zijn we enorm hard mee aan het werk (vooral verbetering van mijzelf, dan gaat zij daarna mee beter lopen) en deze L2 proef die ik nu ingestuurd heb is daar een volgende stap in.
Stukken gaan met ontspanning samen en dan meteen swingend en tof, andere plekken in de proef word ik weer strak en dat is meteen terug te zien in de oefeningen...

GiGi_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-20 11:09

Iemand al punten van de 23ste :D
Ik heb hem dinsdagavond pas ingestuurd, maar toch al dwangmatig aan het refreshen.

estell__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-20 11:10

Sunniva schreef:
Ik heb hem dinsdagavond pas ingestuurd, maar toch al dwangmatig aan het refreshen.

Ja ik gisteren al, maar nu de punten van de 16e nog! Haha

helmab

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-20 11:11

Ik ga zo weer film laten opnemen.. en ook ik wacht nog op punten

estell__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-20 11:11

helmab schreef:
Ik ga zo weer film laten opnemen.. en ook ik wacht nog op punten

Mag toch pas morgen voor t event van volgende week?

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-20 11:18

Sunniva schreef:

Ik heb gisteravond (voor het eerst) ingestuurd, maar ik merk dat ik ook last heb van de dwangmatige refresh tik :=

GiGi_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-20 11:20

linda2008 schreef:
Sunniva schreef:

Ik heb gisteravond (voor het eerst) ingestuurd, maar ik merk dat ik ook last heb van de dwangmatige refresh tik :=

Als ik een week niet meegaan heb dan mis ik het refreshen gewoon :')