Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
daffodil schreef:Ik heb weer een groep L2 gekregen, ga morgen aan de slag ermee!
Fleury schreef:daffodil schreef:Ik heb weer een groep L2 gekregen, ga morgen aan de slag ermee!
Ik ben benieuwd![]()
![]()
Friesam: probeer voor jezelf de goede stukken eruit te halen waar jullie tevreden mee waren en daar ook tevreden over te blijven. De volgende keer met nog wat meer impuls rijden en dan haal je nog hogere punten. In ieder geval gefeliciteerd met je winstpunt! Niet opgeven, weten dat het zo fijn voelde en de volgende keer haal je gewoon nog hogere punten.
xRoossie95 schreef:Potverdorie, jullie allemaal al puntenIk heb zondag gefilmd met de telefoon van mn zus en als het aan mij lag meteen ingeleverd, maar ze heeft het nog niet gedaan. Ik had theoretisch de punten dus al kunnen hebben
![]()
Vandaag maar eens inleveren en met het tweede slachtoffer ook filmen!
DesertOrchid schreef:Gefeliciteerd iedereen, wat een mooie punten komen er voorbij!
Ik heb zojuist ook weer gefilmd en maar gelijk ingestuurd, morgen word ik geopereerd aan m'n schouder dus het zal voorlopig even niet kunnen ben ik bang! Ik was van tevoren een beetje gestresst en geïrriteerd, paard is daar super gevoelig op dus we hadden wat communicatie probleempjes, maar proef ging best lekker. Ik keek hem alleen net terug en denk dat ie toch een beetje haast had. En omdat de zon eigelijk net verkeerd stond (of ik het verkeerde tijdstip had uitgekozen - nou ja, een ander tijdstip lukte niet, dus weinig keus eigelijk, haha) is 1 hoek heel donker. Dat in combinatie met een donker paard... nou ja, hopelijk is t goed genoeg te zien. Ben benieuwd, we zitten in een goede flow de laatste tijd dus baal eigenlijk flink dat ik er even uit lig!
Nickeltje schreef:Urosa, Nick is 25 en nog niet doodDie loopt 1 of 2 bosritjes per week maar doet niet meer mee met bakwerk.
De dochter van Nick, Fayah ( van Parcival) is degene waarmee ik nu start. En volgend jaar kunnen we haar dochter, Noortje (van Imposant) gaan beleren.
linda2008 schreef:Sunniva schreef:Iemand al punten van de 23ste![]()
Ik heb hem dinsdagavond pas ingestuurd, maar toch al dwangmatig aan het refreshen.
Ik heb gisteravond (voor het eerst) ingestuurd, maar ik merk dat ik ook last heb van de dwangmatige refresh tik