Hopelijk lukt Lakaj je zondag we Urosa, blijft lastig als je zo moet schipperen met je energie. Maar extra lekker dat Karel dan wel echt heel goed zn best doet

AD, als jullie een manege combi zijn dan wil ik ook weer terug naar de manege! Oké, je hebt wel een penny droom pony, dat wel
Fijn dat de nieuwe instructrice zo goed bevaltKim, jouw les klinkt ook goed, lekker als je met die punten aan de slag kan én zoveel vooruit gaat. Bij wie les jij ook alweer? Ook bij Katja soms toch?
Het 'nieuwe' bitje lijkt te passen en ook een lekker samengeraapt maar wel passend hoofdstel, dus we kunnen weer rustig een stapje verder

Hoop wel dat het weer dit weekend beter wordt dan voorspeld, want had de grote (en mezelf) eindelijk weer bos beloofd... beter geen onweer dus!
en fijn dat de nieuwe instructrice zoveel verschil maakt, klinkt goed! En hoe kun je nu, succesvol in het Z2 nog denken dat je een manege combi bent
fotograve was de afspraak vergeten en had wat anders gepland. Hopelijk kan het rijden doorgaan en valt de regen een beetje mee. Verder wacht ik echt af op de startlijst van de wedstrijd as woensdag, kan alleen mee doen vanaf bepaalde tijd dus inmiddels wel erg benieuwd of dat lukt. Heb er wel erg zin in namelijk.
Maar hopelijk vind je iets wat m net een beetje er doorheen kan helpen, is voor alle partijen fijner!

Lakaj was ik wat tijd kwijt aan de passen van zadels, uiteindelijk vond ik die van Karel de beste optie. Ze hebben beiden XW qua boommaat, heb Wintec boommeter dus dat is wel ideaal om even snel mee te kijken. Karel zijn zadel is een XW waar Lakaj zijn eigen een stuk smaller is.
ik heb zo van m genoten. Hij was steeds met opbouwen al fijn, maar nog wat strak of wat te gretig, allemaal heel logisch. Nu viel alles weer op zn plek. Wat is paardrijden dan gaaf.