Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Tilmar schreef:Dat is niet waar. Ik moet de datum van het filmen op het protocol zetten.
Ik heb zondag gefilmd met de telefoon van mn zus en als het aan mij lag meteen ingeleverd, maar ze heeft het nog niet gedaan. Ik had theoretisch de punten dus al kunnen hebben
Vandaag maar eens inleveren en met het tweede slachtoffer ook filmen!
Ons laatste doel was om vandaag richting de 190 te rijden en dat is denk ik niet helemaal gelukt, omdat we wat gehaaster reden dan normaal. Desondanks erg tevreden en benieuwd naar de punten!
.
Die week ervoor 177.5

en ik ben zo mega trots!!
Een half jaar geleden lag ze op de operatietafel en hing haar leven aan een zijden draadje, daarna ook nog allerlei complicaties en ondanks dat we natuurlijk nog niet terug zijn waar we waren geëindigd, hebben we wel gewoon alweer een proefje kunnen rijden
Annetje schreef:Fleury schreef:Ik wil deze vraag niet stellen...
Maar hoe refreshen jullie dan? Ik open steeds de app en kijk bij klasseringen en sluit hem daarna weer af.
Ik doe dat ook zo. Dat refresh-teken zit niet in de app, denk ik.
Paard had echt een slechte dag denk ik, flipte zowat de pan uit van de vliegen etc. Echt een grote chaos, maar niks aan te doen helaas. Sterkte voor de jury die mijn proef krijgt
Fleury schreef:Raar gevoel is dat he, als je niets meer hebt om op te wachten
Ik had dat net een paar dagen maar gisteren weer gefilmd en zaterdag ook dus dan waarschijnlijk weer 2 om op te wachten haha je kunt je maar ergens mee bezig houden :p

wie weet vallen de punten nog mee!