Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Heb je alweer een beetje een wedstrijdplanning kunnen maken?
Allang blij dat ie zich weer goed voelt en dit lekker verder uitbouwen 
) dan kunnen we weer een stapje verder. Denk dat ie ergens in september naar de zadelmak maker mag.
Leukste was de oefening met een driehoek van pionnen op een afstand van 6 meter. Daar maak je dan voltes tussen met eenvoudige wissels. Nadat hij dat heel knap deed, de stoute schoenen aangetrokken en vliegende wissels gevraagd. De eerste 2 met een hakkeltje, maar daarna kreeg hij lol in het spelletje en kon ik de voltes moeiteloos wisselen met allemaal goede wissels, zo knap
WE is wat dat betreft vaak logischer voor ze. Hopelijk gaat het ons ook wat helpen in de KNHS dressuurlijntjes.
Scheelt ook heel erg dat Lakaj dus 5 jaar heeft stil gestaan en dat er niet zo als met Karel andere ruiters op hebben gereden na hun dochter stopte.

Nimber schreef:Zit ik in jouw buurt? Is het op zand?
Fijn dat je instructeur er ook op kan stappen.
Ik heb pas 5 puntjes hoor! Gaat niet zo hard als je niet start haha
dus daar heb ik met hem al een groot voordeel mee! En dat hij compact is ook. Gefeliciteerd met je winstpunt en fijn dat ze in de eerste proef beter door blijft lopen al!
glad wiel nog nooit mee gereden. En leuk dat je instructeur er eens wat vaker op gaat voor de verzameling. 

). Maandag mn ma gereden, vandaag longe. Morgen als het een beetje weer is bos.
Ik blijf het grappig vinden hoe Karel ineens wissels leuk begint te doen en je daar daadwerkelijk aan kan werken nu. Ga je met Lakaj ergens lessen de 8ste? 
de vliegende wissel door een S van hand veranderen past hem blijkbaar goed. Ik was al wat moe, en het waaide zo hard dus Lakaj weer even laten staan. Die is zondag al eerste aan de beurt en dan worden er foto's gemaakt
hopelijk gooit het weer geen roet in de eten.