Ha ha, het is ook echt een tuttebel.
Hadden wel een bak spanning, maar dat was nou net de redden om hier aan mee te doen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
saskiaojan schreef:Ik vlecht ook geen voorpluk ....Prada heeft nl door haar zomereczeem wondjes op haar hoofd, dus dat vind ik dan niet mooi.
[RIJ-ITP] Glimworm Prada in het roze op Ch Oosterwolde
Wij waren ook concours.![]()
Gevoel en ervaring zijn het belangrijkste ingvild.
Myrth97 schreef:Mijn pony staat momenteel met een blessure, maar over 10 dagen mogen we weer kijken of rijden gaat. Ze loopt al een hele tijd niet meer kreupel, maar ja rijden is misschien toch belasting.
Nu wil ik misschien bij de rijvereniging, zodat ik op vreemd terrein ga rijden (dat is vaak op andere locaties steeds). De dichtstbijzijnde is ook nog wel te betalen, alleen.... ik hoorde dus dat daar al mensen met fjorden, friezen en andalusiƫrs raar worden aangekeken. En dan zou ik daar dus komen met mijn witte c pony met ook echt een pony uitstraling.. Aan de ene kant denk ik dat dit ook voor mij een goede oefening zou zijnZodat ik me minder aantrek van anderen, dat zal ik op wedstrijd ook moeten gaan doen...
Maar aan de andere kant wil ik ook gewoon lol hebben zonder me druk te maken wat mensen denken![]()
Zitten jullie bij een rijvereniging waarbij je ook echt met elkaar gaat rijden/les krijgt?
Sjolvir schreef:Eh, ja, dan mag, al wil je met een A pony tussen de paarden starten als je ouder dan 18 bent.
Gezien je leeftijd MOET je bij de paarden starten, ongeacht maat van je paard/pony, 1 kanttekening als je meer wil dan de basis dressuur zitten er weer hoogte eisen aan je paard.
In dit topic zitten we allemaal op een pony en zijn volwassen (en de pony maten varieren dus er zitten ook D-tjes bij.. en alle andere varianten)
Kortom het mag, doen, leuk!!!
Net mijn startkaart voor mij E weer geactiveerd, ben gek ik weet het, maar kan het niet laten...
Filmpje op FB, gewoon van de training met geblunder en al.
https://www.facebook.com/10001266076914 ... 661535090/