Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

GiGi_90

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 08:33

Ik laat de filmer altijd zeggen het is vandaag .... en we filmen voor het event van ... Volgens mij hoef je officieel niet de datum van het event te zeggen. Klasse hoef je niet te zeggen inderdaad.

helmab

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 08:43

linda2008 schreef:
2 vragen van deze beginner :o de datum van het event en de klasse die je rijdt hoef je niet te benoemen tijdens het voorstellen toch? :? Alleen naam, naam paard, datum vandaag en combinatienr?

je moet datum noemen van het event(niet van de datum van fim als je 2 dagen eerder filmt zeg maar)

helmab

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 08:47

Sunniva schreef:
Ik laat de filmer altijd zeggen het is vandaag .... en we filmen voor het event van ... Volgens mij hoef je officieel niet de datum van het event te zeggen. Klasse hoef je niet te zeggen inderdaad.

Nee klassen niet nee, dacht wel dat je zelf moest zeggen maar het inzoemen hebben ze bij mij niet gedaan met filmen op het eind(dat kan je zo ook al zien als ik op de filmer af rij.

In het paspoort heb ik een klein kaartje met het combinatie nr en naam van mij paard dan is dat duidelijk zichtbaar voor de jury

Fleury

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 08:52

linda2008 schreef:
2 vragen van deze beginner :o de datum van het event en de klasse die je rijdt hoef je niet te benoemen tijdens het voorstellen toch? :? Alleen naam, naam paard, datum vandaag en combinatienr?

Dit klopt.

estell__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 08:55

linda2008 schreef:

Datum vd dag dat je filmt moet wel genoemd worden

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 09:01

Weet je wat, voor de zekerheid noemen we maar de datum van de filmdag en van het event ;) hihi
Klasse hoeft dus niet benoemd, goed om te weten (mijn filmer heeft niets met paarden, hoe minder tekst, hoe beter :P )

IrishDraught

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 09:14

Ik kom niet op de app..meer mensen last van?

kara

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 09:18

Ik kom nergens in, niet in de app en niet via website

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 09:20

Wij houden het simpel: Dit is xxx met het paard xxx, hun combinatienummer is xxx en het is vandaag [datum]

Ik ga vanmiddag weer filmen, heb er niet al te veel vertrouwen in want paard is de laatste tijd wat hangerig en wil minder soepel rechtsom buigen :')

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 09:39

Ik maak een voorblad met alle gegevens. Ook de aftekening erop omdat ik een Duits paspoort heb en dat even zoeken kan zijn voor de jury. Daarna filmen we het paspoort en een rondje om het paard waarbij ik mijn naam en het paard haar naam zeg.
Dan loopt de filmer naar de C rij ik nog een rondje en begin. Na afloop rij ik op de filmer af die mijn gezicht in beeld neem en zeg ik nog bedankt voor het jureren.

estell__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 09:52

Ghostattack schreef:
Wij houden het simpel: Dit is xxx met het paard xxx, hun combinatienummer is xxx en het is vandaag [datum]

Ik ga vanmiddag weer filmen, heb er niet al te veel vertrouwen in want paard is de laatste tijd wat hangerig en wil minder soepel rechtsom buigen :')

Zo doe ik het ook. Alleen zelfs dan kan iemand nog de oude datum voorlezen die op t briefje staat :)) mijn les hiervan is. Check het filmpje VOOR je afstapt, paard afspoelt en op stal zet :))

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 09:58

Ik heb een voorblad met mijn naam, paard en combinatie nummer. Dat filmen we eerst, dan het paspoort. Dan begin ik met datum om dit niet te vergeten :') stel ik mezelf voor, paard en combinatie nummer. Vind dat fijner zelf in controle te houden haha. En als laatste rondje paard. Werkt voor ons het fijnst. Zo heeft iedereen zijn eigen ritueel :D

Tilmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 10:19

helmab schreef:
linda2008 schreef:

je moet datum noemen van het event(niet van de datum van fim als je 2 dagen eerder filmt zeg maar)

Dat is niet waar. Ik moet de datum van het filmen op het protocol zetten.

Tilmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 10:21

helmab schreef:
In het paspoort heb ik een klein kaartje met het combinatie nr en naam van mij paard dan is dat duidelijk zichtbaar voor de jury

Dat is een goed plan, maar zorg dan wel dat het scherp is en lang genoeg in beeld. Meestal kan ik het paspoort niet lezen :o

estell__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 10:22

Tilmar schreef:
helmab schreef:

Dat is niet waar. Ik moet de datum van het filmen op het protocol zetten.

Volgens mij moet je ook de datum zeggen dat je rijdt zodat de jury kan “checken” dat het filmpje niet eerder is opgenomen.

Hier m’n punten al terug van het L1 paarden van het event van morgen. Compleet verbaasd met 197,5 punt! Zo ontzettend trots op mijn lieve paard!
Nu alleen de punten van het event van vorige week nog!

Mocht iemand van hier mij gejureerd hebben. Wat een ontzettend fijn protocol!

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 10:26

Gefeliciteerd met je punten Estell. Wanneer heb je de proef ingestuurd?

Nu vind ik het dus geoorloofd om onbeperkt te refreshen. (1,5 dag na insturen....)

estell__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 10:43

Marjolein schreef:

Nu vind ik het dus geoorloofd om onbeperkt te refreshen. (1,5 dag na insturen....)

Ik heb ‘m maandagavond heel laat “pas” ingestuurd. Ach, refreshen is ook mijn hobby :)) gelukkig heb ik nog een proef waarvoor ik kan refreshen anders val ik in een zwart gat denk ik hahaha

kara

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 10:44

Ik ben nu benieuwd wanneer ik dan terug krijg dat mn filmpje is afgekeurd. Hoor je dat per mail of per appje?
Baal echt enorm

estell__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 10:49

kara schreef:
Ik ben nu benieuwd wanneer ik dan terug krijg dat mn filmpje is afgekeurd. Hoor je dat per mail of per appje?
Baal echt enorm

Volgens mij zijn de best flexibel hoor Kara. Bij dit filmpje waarvan ik nu dus m’n punten terug heb had mijn filmer compleet de verkeerde datum gezegd.. nml “het is vandaag 10 juni 2020”

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 10:49

estell__ schreef:
Marjolein schreef:

Ik heb ‘m maandagavond heel laat “pas” ingestuurd. Ach, refreshen is ook mijn hobby :)) gelukkig heb ik nog een proef waarvoor ik kan refreshen anders val ik in een zwart gat denk ik hahaha

Nu is het dus helemaal een drama bij mij, ook maandagavond en L1...

Sorry KNHS dat ik jullie systeem overbelast.

estell__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 10:54

Marjolein schreef:
Nu is het dus helemaal een drama bij mij, ook maandagavond en L1...

Sorry KNHS dat ik jullie systeem overbelast.

Hahaha oké! Succes :))

estell__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 12:01

Trouwens, ik kan mijn punten alleen zien via de app. Via de site staat er nog niks

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 12:24

Estell: gefeliciteerd! Echt mooie punten!

Ik heb ook gewoon al mijn punten terug voor het event van de 23ste. Zondag ingestuurd. Ik heb deze keer 194,5 (L2)! Zo jammer van dat halve puntje haha. Maar protocol kan ik me goed in vinden, achterwaarts vind ik wat zuinig gepunt, maar bij het groeten stond Karel bijvoorbeeld uit draf stil, en officieel moeten we daartussen nog stappen. Gedaan of mijn neus bloed en gewoon afgegroet, leverde een 7,0 op. Wat natuurlijk te hoog is, dus dat heft elkaar weer mooi op. Heb nu voor het eerst ook eens een 6,5 voor het halsstrekken, dat is wel tof. Eerder lukte dat niet zo netjes en was het terecht een 5. Maar dat ging nu best netjes en leuk om dat in je cijfer terug te zien! Ik ben blij, op naar maandag (filmen voor event 30 juli) en zou het zo tof vinden online ook nog eens 195+ te rijden.

helmab

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 12:57

linda2008 schreef:
Weet je wat, voor de zekerheid noemen we maar de datum van de filmdag en van het event ;) hihi
Klasse hoeft dus niet benoemd, goed om te weten (mijn filmer heeft niets met paarden, hoe minder tekst, hoe beter :P )

ja anders kan je een goed proefje meerdere xe gebruiken ff andere datum er onder plakken

helmab

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 12:58

urosa schreef:
Estell: gefeliciteerd! Echt mooie punten!

Ik heb ook gewoon al mijn punten terug voor het event van de 23ste. Zondag ingestuurd. Ik heb deze keer 194,5 (L2)! Zo jammer van dat halve puntje haha. Maar protocol kan ik me goed in vinden, achterwaarts vind ik wat zuinig gepunt, maar bij het groeten stond Karel bijvoorbeeld uit draf stil, en officieel moeten we daartussen nog stappen. Gedaan of mijn neus bloed en gewoon afgegroet, leverde een 7,0 op. Wat natuurlijk te hoog is, dus dat heft elkaar weer mooi op. Heb nu voor het eerst ook eens een 6,5 voor het halsstrekken, dat is wel tof. Eerder lukte dat niet zo netjes en was het terecht een 5. Maar dat ging nu best netjes en leuk om dat in je cijfer terug te zien! Ik ben blij, op naar maandag (filmen voor event 30 juli) en zou het zo tof vinden online ook nog eens 195+ te rijden.

Gefeliciteerd!! *\o/*