Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
linda2008 schreef:2 vragen van deze beginnerde datum van het event en de klasse die je rijdt hoef je niet te benoemen tijdens het voorstellen toch?
Alleen naam, naam paard, datum vandaag en combinatienr?
Sunniva schreef:Ik laat de filmer altijd zeggen het is vandaag .... en we filmen voor het event van ... Volgens mij hoef je officieel niet de datum van het event te zeggen. Klasse hoef je niet te zeggen inderdaad.
Ghostattack schreef:Wij houden het simpel: Dit is xxx met het paard xxx, hun combinatienummer is xxx en het is vandaag [datum]
Ik ga vanmiddag weer filmen, heb er niet al te veel vertrouwen in want paard is de laatste tijd wat hangerig en wil minder soepel rechtsom buigen
helmab schreef:linda2008 schreef:2 vragen van deze beginnerde datum van het event en de klasse die je rijdt hoef je niet te benoemen tijdens het voorstellen toch?
Alleen naam, naam paard, datum vandaag en combinatienr?
je moet datum noemen van het event(niet van de datum van fim als je 2 dagen eerder filmt zeg maar)
Tilmar schreef:helmab schreef:je moet datum noemen van het event(niet van de datum van fim als je 2 dagen eerder filmt zeg maar)
Dat is niet waar. Ik moet de datum van het filmen op het protocol zetten.
Marjolein schreef:Gefeliciteerd met je punten Estell. Wanneer heb je de proef ingestuurd?
Nu vind ik het dus geoorloofd om onbeperkt te refreshen. (1,5 dag na insturen....)
kara schreef:Ik ben nu benieuwd wanneer ik dan terug krijg dat mn filmpje is afgekeurd. Hoor je dat per mail of per appje?
Baal echt enorm
estell__ schreef:Marjolein schreef:Gefeliciteerd met je punten Estell. Wanneer heb je de proef ingestuurd?
Nu vind ik het dus geoorloofd om onbeperkt te refreshen. (1,5 dag na insturen....)
Ik heb ‘m maandagavond heel laat “pas” ingestuurd. Ach, refreshen is ook mijn hobbygelukkig heb ik nog een proef waarvoor ik kan refreshen anders val ik in een zwart gat denk ik hahaha
linda2008 schreef:Weet je wat, voor de zekerheid noemen we maar de datum van de filmdag en van het eventhihi
Klasse hoeft dus niet benoemd, goed om te weten (mijn filmer heeft niets met paarden, hoe minder tekst, hoe beter)
urosa schreef:Estell: gefeliciteerd! Echt mooie punten!
Ik heb ook gewoon al mijn punten terug voor het event van de 23ste. Zondag ingestuurd. Ik heb deze keer 194,5 (L2)! Zo jammer van dat halve puntje haha. Maar protocol kan ik me goed in vinden, achterwaarts vind ik wat zuinig gepunt, maar bij het groeten stond Karel bijvoorbeeld uit draf stil, en officieel moeten we daartussen nog stappen. Gedaan of mijn neus bloed en gewoon afgegroet, leverde een 7,0 op. Wat natuurlijk te hoog is, dus dat heft elkaar weer mooi op. Heb nu voor het eerst ook eens een 6,5 voor het halsstrekken, dat is wel tof. Eerder lukte dat niet zo netjes en was het terecht een 5. Maar dat ging nu best netjes en leuk om dat in je cijfer terug te zien! Ik ben blij, op naar maandag (filmen voor event 30 juli) en zou het zo tof vinden online ook nog eens 195+ te rijden.