Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

En ZZZ is ook weer een leuk vooruitzicht!
en de kleine begint al wat beter te wennen en blijft me verbazen hoe braaf en goed opgevoed ze is. Vanmiddag even een paar rondjes aan de lijn laten lopen, echt zo zoet (en wat beweegt dat dier
)
Rechtsom vond ie nog even te moeilijk en dan is het of wat te hard, of in draf vallen. Maar blij met stapjes weer!
Even een weekje rustig aan en alles laten landen, ik ga even een paar dagen er tussenuit ook en als ik terug kom ga ik mij weer focussen op het Zz-zwaar.
Houd vooral vast aan dat trotse gevoel, want je mag echt trots zijn op jullie!
daardoor zat ik er wel met een grote lach op.

Jullie helden
En praat jezelf niet teveel naar beneden he, tis niet de eerste keer dat je zo scoort, dus dat is heus geen toeval! Moet je bedenken als die wissels wel op de juiste plek lukken, haha
Ze schelen een cm op 5, maar Dries is gewoon 2x zoveel paard.
Dus ga eerst lekker met de meer logische lijntjes voor het paard bezig. Donderdag weer rijden en dan doe ik eerst Lakaj, hoop wel dat Karel dan daarna nog lukt. Eigenaren zijn gelukkig heel begripvol en vinden het helemaal niet erg als er eentje blijft staan. 
maar even gerustgesteld en dat zien we later wel weer
Vliegende wissel rechts weer netjes in het Z2 lijntje, appuyeren en dan pas bij C de wissel, linksom blijft puzzelen. Maar routine begint wel te komen, ook bij mij in het trainen ervan. Is toch allemaal uitproberen en dan weer evalueren haha.