Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
Letizia schreef:Ziet er goed uit! Succes morgen!
Hoe doe je dat trouwens, een filmpje plaatsen vanuit de insta?
Ik mag vrijdag weer, heb echt veels te weinig getraind Morgen een strandrit, dus dat schiet ook niet op, donderdag maar ff oefenen
L_iek schreef:@letizia, goed bezig!
Hier drama. Nou ja eigenlijk niet. Mijn pony is echt super sterk, druk en erg voorwaarts. Doel een rustige, nette proef. Eindoordeel jury, pony moet actiever.
Schiet mij maar lek. 159 & 174 punten
Was zelf wel heel tevreden omdat hij gewoon rustig liep en een keer wel bij te houden was.
sasika schreef:Kim William hoe is je westrijd gegaan?
Wijken blijft een lastig onderdeel. Bij ons lukt het wijken soms. Ik moet zorgen dat hij echt op achter blijft lopen zonder af te remmen. Meestal zit het grootste stuk waar het fout gaat in je eigen zit(althans bij mij is dat wel echt een puntje van aandacht)
Letizia jaaaa top! Nette proef toch! En prima punten gefeliciteerd
Aaa lie_k wat balen van je punten! Wel fijn dat je haar toch wat rustiger heb gekregen.
linda2008 schreef:Liek, jammer van de punten, maar wel fijn dat je voor jezelf iets hebt gewonnen. Dat is belangrijker dan punten
Kimwilliam, eigenlijk dus nog hartstikke goed hersteld als je de training van vrijdag vergelijkt! Vandaag en zondag heb je weer wedstrijd? Veel succes!
Melissa, gefeliciteerd!! En ondanks de fouten in de eerste proef toch ook nog winst. Goed teken dat je die ruimte hebt om je een fout te kunnen permitteren! geniet van je vakantie volgende week