Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
KirstenHorse schreef:Ik heb vanavond nog een lesje en ga dan ook morgen opnemen voor het L2. Pony loopt deze week heel fijn dus ben benieuwdHet wijken gaat nu echt heel goed en we hebben onze eerste 7ens te pakken. Beetje jammer dat we bijna het L uit zijn en we dus nooit meer hoeven te wijken op wedstrijd
Dispar_Vulgo schreef:KirstenHorse schreef:Ik heb vanavond nog een lesje en ga dan ook morgen opnemen voor het L2. Pony loopt deze week heel fijn dus ben benieuwdHet wijken gaat nu echt heel goed en we hebben onze eerste 7ens te pakken. Beetje jammer dat we bijna het L uit zijn en we dus nooit meer hoeven te wijken op wedstrijd
Flauw heBij mij ging het wijken ook ineens veel beter toen ik aan einde van de L2 was haha
Queelens schreef:Ik ga zaterdag weer filmen voor het komende event. Ben benieuwd. Paard gaat goed de laatste dagen maar ze zijn bij beide buren die op een paar meter na ook direct aan de bak zitten aan het klussen. De buren die een paar meter van de bakletter a verwijderd zitten zijn het hele huis aan het slopen volgens mij (ze zijn nu met het dak bezig) dus in hoop van zegen dat ze zaterdag niet met dakpannen en platen gaan smijten.
Paard is gelukkig wel braaf dus zo lang ze geen hele heftige dingen gaan doen moet het wel goed komen.. hoop ik..
urosa schreef:Marjolein, ach je doet er niemand kwaad mee hoor. Ik heb zondag ingestuurd en kijk soms ook al. Je weet het niet
Tessie: gefeliciteerd met je punten en fijn dat je zoveel nuttige commentaar had!
Kirstenhorse: succes vanavond! Dat gaan wij maandag doen voor het event van 30 juliik heb voor wijken meestal 7ens, al vind ik zelf voor het rechterbeen fijner gaan dan voor het linkerbeen. En dat is dan ook zo bij de schouderbinnenwaarts. Maar de mijne was heel scheef en dat is nog net niet helemaal weggepoetst haha. Maar voor het oog van de jury blijkbaar wel. Want 3 laatste proeven dus elke keer een 7 voor beide kanten.
Ynskek vast oudere die zijn blijven liggen dan?
Kara: succes met je M1 debuut!
MerelV: fijn dat je zo'n leuke groep had
MarryAnneR: blijft toch vervelend van die onverwachte tegenvallers. Hopelijk volgende keer weer beter!
Xmarritw: beetje bijzondere opmerking inderdaad. Is je zweep erg kort ofzo? Want als ze vraagt 80cm oogt die misschien kort? Geen idee hoor. Maar dat was mijn gedachte erbij
Kincsem: gefeliciteerd en fijn betere cijfers op je werkpunten!
pol013 schreef:Queelens schreef:Ik ga zaterdag weer filmen voor het komende event. Ben benieuwd. Paard gaat goed de laatste dagen maar ze zijn bij beide buren die op een paar meter na ook direct aan de bak zitten aan het klussen. De buren die een paar meter van de bakletter a verwijderd zitten zijn het hele huis aan het slopen volgens mij (ze zijn nu met het dak bezig) dus in hoop van zegen dat ze zaterdag niet met dakpannen en platen gaan smijten.
Paard is gelukkig wel braaf dus zo lang ze geen hele heftige dingen gaan doen moet het wel goed komen.. hoop ik..
Heb je een goede band met ze? Dan breng je ze net voor je proef gewoon even koffie en gebak. Kunnen ze even rustig op hun stoeltje naar jouw dressuur verrichtingen kijken
Tegen de tijd dat dat op is, ben jij klaar. ik zeg: win-win