Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Wanneer is de regio?
Wel iets beperkt en kleine dingetjes, dus die wel behandeld voor de zekerheid. Nu nog 10 dagen stappen zien vol te houden met m en daarna weer lekker aan de slag.
absque_dubio schreef:Nimber, jij als jurylid, hoe kijk jij ernaar als een combi in het Z gaat lichtrijden tijdens de uitgestrekte draf? Heb je dat al meegemaakt? Of kiezen veel toch nog voor doorzitten?
Hopelijk loopt het met Dries met een sisser af en kunnen jullie ook weer de ring in.
Bedankt voor jullie lieve woorden op het interview in ieder geval
.
gezellig! Gaat het goed met je paardjes?
Fijn dat je paardje weer goed loopt in ieder geval en ik wist niet dat jij en laura elkaar kende haha!
Ga denk ik inderdaad eerst thuis proefje doen, maar omdat ik startpas voor 1 dag best duur vind wil ik dan gewoon eentje voor een jaar dus dan wil ik het online debuut en wedstrijd debuut redelijk dichtbij elkaar hebben anders vind ik het ook zonde. Gok beetje op najaar/winter 2021.
En hopelijk snel duidelijkheid over Guusje, dat afwachten blijft toch vervelend.

dus ik moet ook gewoon gaan lichtrijden want het mag gewoon. Ik rijd niet voor de jury. Maar de jury weet natuurlijk niet waarom ik kies voor lichtrijden, en dan ben ik bang dat de jury denkt ‘oh daar heb je weer zo’n onnozele die meent dat ze Z is maar het niet kan’. En dan denk ik ja de jury heeft nog gelijk ook. Nog even lastig om dat naast me neer te leggen.
Vanaf vandaag andere medicatie en we hopen dat dat over een aantal weken gaat aanslaan. Echter dag 1 is al ellende met bijwerkingen. Dat wedstrijd rijden was leuk bedacht maar gaat echt niks worden als het de aankomende tijd zo blijft.