Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
linda2008 schreef:Wij gaan woensdag opnemen voor 23-7, best wel spannend want word de eerste keer... (ook de eerste keer na de operatie en revalidatie, en we zijn nog niet helemaal terug op oude niveau) Ik merk al aan mezelf dat ik dezelfde zenuwen heb als bij een reguliere wedstrijdhaha! Goede oefening dus!
Marjolein schreef:Onze bak is 18*50. Stuk afgezet zodat hij op 40 uitkomt. Nog niks over gehoord en ik denk dat de jury dat ook slecht kan zien. Wel is het zo dat een volte 10m snel te groot lijkt omdat je voor de verhouding tot de bak een volte 9m moet rijden. Maar goed ik rij altijd in deze bak en ik denk dat ik als ik in augustus weer op pad ga ik opeens zeeën van ruimte en tijd heb op de korte zijdes
Buxy schreef:Hier is het nog steeds wachten op punten van een filmpje wat ik 6 juni al ingestuurd heb. Voor mij echt de laatste keer geweest...
Caritas schreef:Punten van de 16e terug, helaas net eentje te weinig maar we gaan weer vooruit. Fijn en veel commentaar dit keer. Afgelopen vrijdag is de cranio geweest en ik hoop dat het hem al ietsje heeft geholpen. Morgen hem weer voor het eerst rijden.
helmab schreef:Caritas schreef:Punten van de 16e terug, helaas net eentje te weinig maar we gaan weer vooruit. Fijn en veel commentaar dit keer. Afgelopen vrijdag is de cranio geweest en ik hoop dat het hem al ietsje heeft geholpen. Morgen hem weer voor het eerst rijden.
A jammer maar gelukkig zit er een voorwaartse flo in
MerelV schreef:Ik heb net weer een hele leuke groep B paarden beoordeeld voor het event van 23 juli. Werd echt wel goed gereden, dus heb leuke punten kwijt gekund!
De maximale lengte voor een zweep is bij paarden 120cm en bij pony's 100cm.
Ik straf ook niet af op geen wedstrijdtenue (is tenslotte niet verplicht), maar een beetje netjes en schoon is wel gewenst.