Ha, ha, Heps was ook altijd braaf op vreemd terrein (Wel iets drukker, maar normiter na 10 minuten kwartier weer normaal, vorige week was ze dat vergeten denk ik, had een skippybal bij me.
Bij Sjol had ik ooit ook een kuur op ABBA (was nog voor de MArvins music tijd) had hem met klassieke muziek van Royal orchestra of London. Gaaf dat er bij jullie zo vaak kuur is, hier is het echt zelden...
Of krijgt ze gewoon iets meer vertrouwen, vind ze het ineens minder overweldigend, waardoor er ineens meer ruimte is voor eeeuhhh eigen initiatief Mijn jonge merrie is de eerste keer dat ze ergens komt eigenlijk meestal wel braaf..
Maar de keer er op....... Alsof ze dan pas tíjd heeft om zich ergens druk over te maken
En ja... De muziek van ABBA blijkt dan toch ineens heel geschikt...
mexx1
Geplaatst: 11-04-17 20:05
Hej Hallo allemaal, ik wilde me ook even melden in dit topic. Ik rijd met mijn lipizzaner van 1.53 in het Z1. Meestal ben ik wat overweldigd door alle grote paarden in de ring en vraag ik me weleens af, wat doe ik hier? Hebben jullie dat ook weleens? Mijn paardje en ik hebben de afgelopen maand wel 3 winstpunten gereden en we gaan deze zomer lekker verder starten. Super leuk om te lezen dat iedereen zo fanatiek is en dat het ook allemaal zo goed gaat!!!
Ohh... Mag ik hier even trots zijn? Mijn vooruitrijdster had gisteren haar Z debuut met mijn pony Jou-Jou.. En joh... ze rijd niet alleen gewoon 2 winstpunten ( winstpunt per proef), maar met de tweede proef werd ze nog tweede ook! Zo trots op ze!!
Gave pony Ingvild! Rijd fijn he op een micklem Alleen heb jij die bitriempjes niet op zijn kop zitten? Bij mij zit de gesp van boven Of ik heb ze verkeerd om dat kan ook
Sjolvir
Geplaatst: 27-04-17 20:02
Welkom INgvild, leuk paard en ja ze zitten verkeerd om (bij mij ook, maar ben te lui om ze om te draaien is laatst toen paard ander hoofdstel had gesloopt iets te snel snel in elkaar gezet, te lui om het om te draaien tot nu toe ).
Ingvild
Geplaatst: 27-04-17 20:28
.
Laatst bijgewerkt door Ingvild op 10-12-24 00:00, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik wil jullie toch een paar foto's van mijn topper laten zien, morgen weer een wedstrijd dus dat is best spannend!
cecil
Geplaatst: 28-04-17 11:07
Eindelijk een leuk topic, van knappe ponys tussen het grote paardengeweld waarin actief gekletst wordt!
Zal ik mee mogen kletsen? Ik ben sinds kort in het bezit van de knappe Duitse rijpony puppy (een net 4 jarige ruin) "Magnum" Caramel du Bois, gefokt door stoeterij du Bois ( FS Champion de luxe x Dornik B) Zie onderaan de foto's
@Punz, wauw wat super! Wat moeten jullie trots zijn!
@Ambre, wat een leukerd, heerlijk genietend in het zonnetje
Bedankt allemaal, ben ook ontzettend blij met hem!
@Mexx 1, heel veel succes!
@Nies, knappe fjordy heb jij zeg! We gaan eerst rustig aan goed doorrijden en alles bevestigen. Heb er nog maar 2 keer kunnen opzitten, ivm een lastige procedure wolfskies verwijderen Morgen gaat de training echt beginnen Hij is ingereden, maar alles is nog erg pril! Zo kent hij echt alleen een beschut weiland en een stille binnenbak zonder prikkels. Dus we hebben elke dag genoeg huiswerk: kennismaking dieren en kids op stal, buitenbak, verkeer, kennismaking met een wasplaats, vast staan, nieuwe schoenen, lekker aan de hand naar het bos met alles erop en eraan etc En daarnaast idd lekker trainen en lessen. Ivm met zijn puppy zijn, ga ik hem sowieso gewoon lekker eerst in de B starten denk ik
Laatst bijgewerkt door cecil op 28-04-17 20:27, in het totaal 1 keer bewerkt
Knap junkie! INderdaad lekker kennis laten maken met van ales en nog wat heb je later plezier van.
Fennee
Geplaatst: 28-04-17 21:15
Zo knap dier is dat veel plezier/succes met het hele traject
Succes Mexxx!
Ook ik ga morgen op wedstrijd, eerste keer officieel tussen de paarden. En besloten om een stapje 'terug' te doen dus we starten M2
Zal mezelf ook even goed voorstellen Ik ben Fenne en na een leuke ponytijd ga ik nu met mijn pony Julia het tussen de paarden proberen. Julia( Le Matsjo x Apollo) is een 8jarige nrps stermerrie die ikzelf heb opgeleid t/m het Z1(pony's).