Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) en vrijdagmiddag gelest. Bloedheet ook, maar paard was fanatiek zat! Deed het echt goed, zelfs een wissel zonder ook maar iets kruis hoog, dat is echt een mega stap voor hem. Daarna snel door naar zeeland, waar het gister 16 graden was en ik vannacht door de herrie van de hoosbuien niet kon slapen. Ik vond mezelf best een beetje zielig toen ik vanmiddag met 25 graden op stal weer de auto uit stapte
Maar het was gezellig, weer een boek uit, geen klagen verder.
Foto's staan wel in mijn profiel.

Maar even weg is toch lekker
). Ik doe dus echt gekke dingen in mijn lijf, vooral tijdens zijgangen. Komt deels wel voort uit de fysieke belemmeringen, maar ook dan is dat goed om te weten, rekening mee te houden en zo veel als mogelijk te verbeteren.
Nu kijken of het lukt de volgende wedstrijd zelf niet verkeerd te rijden, kostte ons een prijs en een winstpunt. Maar blij met ons eerste winstpunt op wedstrijd
Wat kan je dat gemist hebben he als je een jaar niet geweest bent? Wij gaan pas eind september dus moet nog even wachten helaas.
Jammer van het verkeerd rijden maar zeker geen slechte punten. 
Ik kan ook niet wachten om weer lekker regulier te starten moet ik zeggen.
Kan je weer wennen aan NL zo na je vakantie?
Noukie schreef:Nouvel en Urosa, gefeliciteerd met jullie punten! Wat fijn dat het voor jullie beide zo goed lukte!
Kim, goede oefeningen zijn ook belangrijk, zeker als het niet tijdens een echte wedstrijd isKan je weer wennen aan NL zo na je vakantie?
Ik heb wel een klein nieuwtje, ik heb een nieuw paard gekocht![]()
Ik ging me heel langzaam oriënteren, afijn, ongeveer de eerste waar ik daadwerkelijk echt echt ging kijken![]()
Over twee weken komt ie op stal, heel veel zin in!