Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xRoossie95 schreef:Ja ik weet dat het laag is, daarom heb ik ook medelijden met mn jury'slessen doe ik per paard al minimaal 1x per week. Rij met mn eigen paard B en met verzorg paard L1. Mn eigen paard is momenteel met bijrijder L2 met winst. Soms moet je gewoon accepteren dat je ergens niet goed in bent
En ik ben dat niet in dressuur. Maar geniet enorm van de wedstrijden en wachten op punten. Dus ja ik vind het wel een beetje rot voor de mensen die er naar moeten kijken maar vind het ook te leuk om op te geven alleen maar omdat ik geen voldoendes kan rijden
xApple schreef:Mijn punten van de vorige keer binnen; 178,5 en het klinkt misschien stom maar ik ben er heel tevreden mee. En de jury heeft het echt gezien en gepunt zoals ik het zelf ook zag. Was de 2e keer en echt in de trant van kilometers maken en een beetje ervaring opdoen met mijn jonge paard. Ook nuttige info erbij dus ik ga ermee aan de slag en misschien de volgende keer weer ietsje beterDus als deze jury hier toevallig op bokt zit; bedankt! Ik heb mijn motivatie weer helemaal terug.
Suzanne F. schreef:xApple schreef:Mijn 1e proef ever kreeg 164 punten.Ik weet wel dat het nog geen winst waard was maar er stond bij dat mijn paard (fjord) de hele proef in draf onregelmatig was.. Helaas geen verbeterpunten er bij gezet ofzo. Nouja volgende keer beter.
En als je zelf terugkijkt, vind je dit dan ook? Onregelmatig is niet goed natuurlijk.
Yvank_ schreef:De filmpjes zijn gewoon zichtbaar op google..
MightyJoe schreef:Yvank_ schreef:De filmpjes zijn gewoon zichtbaar op google..
Elk filmpje die je hebt ingestuurd? Hoe doe je dit? Dan zou je ook kunnen controleren of je filmpje in goede orde ontvangen is toch?mijn eigen filmpjes kan ik niet vinden
linda2008 schreef:Zal ik mezelf dan even voor de leeuwen gooien?Ik ben het er namelijk niet mee eens... Dier liep niet kreupel. Wel zag je door de onbalans dat ze op de binnenschouder plofte, je kunt dat onregelmatig noemen inderdaad, maar kreupel vind ik iets anders...
Suzanne F. schreef:Volgens mij noemen ze een duidelijk onregelmatig paard kreupel. En je hebt licht kreupel en zwaar kreupel.
Maar een onregelmatig paard hoort niet op wedstrijd. Daarom wordt zo’n combinatie ook uitgesloten normaal gesproken.