Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Noukie schreef:Leersumse veld zou je kunnen kijken. Of pannenkoekenhuis in Woudenberg, maar daar is het met meerdere trailers niet ideaal parkeren denk ik. Nimmerdor Leusden kan je goed parkeren, maar niet eten..
Fijn dat je in de proeven aan je eigen verbeterpunten hebt kunnen werken en met een goed gevoel terugkijkt!
Gelukkig kon je met het commentaar nog wel wat, das iig nog iets!
Ben ik 21.30 thuis en dan nog eten, gok niet dat ik dan maandag weer om 8u fit in overleg zit.
en jammer van je beoordeling. Klinkt inderdaad vraag. Maar wel gewonnen dus
travers gaat inmiddels nu mooier als met teugels op maat
inmiddels vol goede moed nieuw plan van aanpak gemaakt. Zondag lekker springen.
Vind het wel interessant hoe Karel het voor elkaar krijgt een drafpasje tussen een vliegende wissel te maken haha.

Er was zoveel in de buurt dat ik precies de verkeerde gekozen heb dus
Succes jij zaterdag! Ik zou naar Zeist gaan (10min van stal)
maargoed, ik leer er wel heel veel van en wordt er ook een betere ruiter weer door. Nu nog even de emotie erbij meer loslaten.

Zo gaaf!
Met andere woorden, het lukte een stuk beter allemaal

Ik zal je volgende keer eerder laten weten als we weer wedstrijd hebben haha.
Jammer, zat namelijk een giga bok in bij het aangalopperen (fouten stuur ik ook gewoon in lol) en anders zou ik net die 221 hebben gehad en 2 winstpunten.
klinkt als een fijne leerzame rit.
maar makkelijk op te lossen is het inderdaad niet haha. Ik had even overlegd met instructrice en ga dinsdag even wat anders proberen. Hoe was je buitenrit? En wat vervelend zeg dat Easy toch weer duidelijk pijn heeft. En snap dat optie grasmaaier niet echt optie voor je is, ik heb dat ook niet snel. En over de breekbaarheid heb ik me ook al vaak verbaasd..
we hebben weer lol gehad
hint hint