Afgelopen weken is hij enorm vooruit gegaan dus wil hem nu graag L2 starten en binnenkort ook BB en B springen.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Loes1996 schreef:Elitedeux wat leuk zeg! Succes in het L2!
Hoe heeft Calice dat nou voor elkaar gekregen? Beterschap!
Linda succes met oppakken!
Loes1996 schreef:Kijk dat zijn toch eens mooie punten Ginatje! Ik vond dat meer terugrijden in galop met Vera ook altijd zo lastig! Die galoppeerde sowieso al groot, verruimen nog groter, en dan het verschil naar echt wat kleiner laten zien is zo lastig.
Ideaal dat je het protocol direct krijgt , zou van mij wel zo mogen blijven. Ik hoef niet per se een beker te winnen (is in onze omgeving veel), hoewel het natuurlijk wel zo is dat als je geld kan winnen dat het dan wel jammer is als je nu 1e wordt bv.
odenxia schreef:Dank je Elitedeux.
Van wie heb je een clinic Caritas? Ik heb gisteren ook een clinic gereden. Zo kon ik Kensi een keer meenemen op de trailer en in een andere baan rijden. Was de 2e keer dat ze mee was, 1e keer was vorig jaar September. Gelukkig was ze erg braaf ook op de wagen, dus dat komt aanstaand weekend hopelijk helemaal goed.
Ik had mn witte rijbroek aan en wit dekje op en een blauw shirtje aan. Niet geknot, vind ik voor een clinic niet nodig. Ik had gewoon een les, maar hangt natuurlijk ook een beetje van de soort clinic af.