Volgende week gaat het iig zo vlot niet gaan, ga op zijn vroegst dinsdag filmen verwacht ik

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Vientje schreef:Ik had vrij vroeg al ingestuurd, afgelopen zondagAls hij meteen meegestuurd is naar de jury dan kan het zo vroeg al wel klaar zijn.
Volgende week gaat het iig zo vlot niet gaan, ga op zijn vroegst dinsdag filmen verwacht ik
kara schreef:Ik had heb ook nog niks, maandag ingestuurd.
Maar ach na mn M punten die tegen vielen ben ik nu wel erg sceptisch...en heb ik zoiets van zolang ik ze nog niet terug heb kan het ook niet tegenvallen..........
ynskek schreef:Ik denk dat het ook afhankelijk is van hoe snel ze weer terug zijn bij de KNHS.
Mijn voorbeeld was de "snelste" optie.
Als je lang er dan 10 werkdagen wacht zou ik even contact opnemen met de KNHS
Marjolein schreef:Dus eigenlijk zou er bij de jury geen procesvertraging ontstaan omdat je een vrij specifieke dag opgeeft. Enige waarop vertraging zou kunnen gebeuren is als er een proef niet goed verwerkt wordt.
Ik heb net een filmcheck gedaan, zaterdag ingestuurd dus vind het wel fijn om dan voor het weekend te weten of het toch aangekomen is. Meteen reactie. Dus weer een pluim voor de KNHS
Marjolein schreef:Dus eigenlijk zou er bij de jury geen procesvertraging ontstaan omdat je een vrij specifieke dag opgeeft. Enige waarop vertraging zou kunnen gebeuren is als er een proef niet goed verwerkt wordt.
Ik heb net een filmcheck gedaan, zaterdag ingestuurd dus vind het wel fijn om dan voor het weekend te weten of het toch aangekomen is. Meteen reactie. Dus weer een pluim voor de KNHS
ynskek schreef:Marjolein schreef:Dus eigenlijk zou er bij de jury geen procesvertraging ontstaan omdat je een vrij specifieke dag opgeeft. Enige waarop vertraging zou kunnen gebeuren is als er een proef niet goed verwerkt wordt.
Het kan ook nog dat er wat mis gaat met mail ontvangen of privé bij een jury
xRoossie95 schreef:Ja ik weet dat het laag is, daarom heb ik ook medelijden met mn jury'slessen doe ik per paard al minimaal 1x per week. Rij met mn eigen paard B en met verzorg paard L1. Mn eigen paard is momenteel met bijrijder L2 met winst. Soms moet je gewoon accepteren dat je ergens niet goed in bent
En ik ben dat niet in dressuur. Maar geniet enorm van de wedstrijden en wachten op punten. Dus ja ik vind het wel een beetje rot voor de mensen die er naar moeten kijken maar vind het ook te leuk om op te geven alleen maar omdat ik geen voldoendes kan rijden
friesam schreef:In de B een 5,5 voor verzorging. Paard is met roosjes geknot (andere kant hals)
Heb bij andere online proeven 7/8 voor verzorging.