Ik heb de Moderna enting gehad, ik was gisteren een beetje misselijk maar ben vandaag gelukkig alleen wat stijf in de arm.
Met de merrie & veulen gaat het relatief goed, al staan ze wel nog steeds op de kliniek
Succes met de revalidatie Haike
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Nu komende week thuis met Karel en Lakaj na het rijden oefenen en dan volgende week vrijdagavond weer cursus.
ik heb afgelopen maandag mijn eerste vaccinatie gehad en was alleen savonds/snachts een beetje grieperig en een zere arm verder geen last van gehad gelukkig. Krijg jij Tysabri?

en jammer altijd dat soort dingen in de les, zij bedoeld het natuurlijk ook goed maar naar voor jullie dat het zo'n terugslag gaf. Gelukkig heb je het weer goed kunnen oplossen en toch mooi kunnen starten dit weekend!
Tenminste, neem aan dat als het lukt je wel wil gaan?
Zonde dat hij van de les zo minder leek te worden, maar slim opgelost met dat rondje strand en gefeliciteerd!
Ben benieuwd met welk bit je uiteindelijk gaat eindigen haha.
Gaafste was dat ik een vliegende wissel vrij onverwacht vroeg omdat ik beetje raar uitkwam in de contra, sprong hij hem
En hij is nog lang niet bevestigd hoor, maar vind dit toch mooie stapjes voor een paard dat eerst flipte en was opgegeven om het ooit te leren. Angela96 schreef:Kan wel zo zijn, maar Anky is een absolute legende in de ruiterwereld. Hoe denigrerend sommigen over Anky spreken, vind ik echt schandelijk. Andy heeft BOKT grootgemaakt.

Knap dat je hebt doorgezet met Henkie en met resultaat dus ook
Lekker dat jullie zondag ook weer op pad kunnen!
(dag 2 waren de punten zo totaal niet te vatten zowel hoog als laag dat ik me maar richt op de protocol van dag 1
)
ach, dat kan gebeuren. Maar waren hier en daar paar flinke punten die we hebben laten liggen. Daarintegen ook best wat zevens en met nog zoveel ruimte voor verbetering, moet het allemaal best goed kunnen als hij weer ontspannen zijn rondje doet.
Karel dacht met losrijden dat hij de baan op moest als hard draver. Ik had echt geen rem meer tenzij ik vol in de teugels hing, hij ging zoooo hard
dus heel veel overgangen gemaakt. Kwam de gehoorzaamheid weer wat terug. Maar dat is gewoon niet ideaal om de ring mee in te gaan. Het blijft een aparte
toon van de juryleden was ook fijner, dus ook gewoon goed gevoel erover. Wij gaan lekker verder trainen en eind juni weer op pad.