Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
melissa_93 schreef:Sakura super dat je de punten binnen hebt! Kwamen de punten voor je gevoel ook een beetje overeen met als je op een 'normale' wedstrijd was gestart?
melissa_93 schreef:Loes leuk dat je een ander paard aan het proberen bent! Wat voor een is het?
Ik heb besloten om gewoon vanaf 1 september weer te gaan starten. We trainen gewoon lekker door tot die tijd. Afgelopen week fijn kunnen rijden Vandaag even wat kleine sprongetjes meepakken en morgen een buitenritje
ginatje schreef:Elitedeux mijn L2 debuut was niet online, was net het laatste weekend voordat de wedstrijden werden afgelast, dus ik had nog net geluk. Online ben ik niet gestart. Debuut ging eigenlijk heel goed zo voor de eerste keer, tijdens de galop verruimen gaf ze een klein bokje Verder misschien wat te braaf gereden daarna maar toch nog 198 punten en een 3e prijs. Maar dat is natuurlijk al weer even geleden, was het eerste weekend in maart. Achterwaarts zit er nu bij ons goed in, was bij ons ook even zoeken maar toen ze het eenmaal doorhad was het ook goed.