Jou Grootste Wedstrijd Blunder

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

LauraXWhite

Re: Jou Grootste Wedstrijd Blunder

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 17:38

Ik had het een keer niet verstaan (Toen ik nog maar net wedstrijden, geen officiele, reed op de manegeXD) En toen reed ik gewoon rechtdoor:P

love_nadesh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 17:41

mijn allereerste blunder is zondag gebeurt diego was door een hekje gegaan Lachen

Maikaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 17:43

Ik had een keer een dressuur wedstrijd in de wei met van die witte hekjes met een fjord van de manege dat beest is hartstikke sterk. Nou ik vrolijk mijn proefje rijden vliegt hij in een keer over de hekjes naar de andere ring. Ik reed een meisje in de weg die een proefje aant rijden was schaamde me dood:P

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 17:47

mijn grootste (kleine) blunder was met voorrondes zitcompetitie (A)

ik had pas 2x op het paardje gereden, nadruk op paar (1.75 ongerveer) normaal reed ik op pony's . nu reed ik achterin het rijtje achter..
een mini pony van 1.40 meter die niet door wou lopen. maar nee ik mocht niet wisselen Blond
dus ik paardje lief in houden en ik voelde hem narrig worden,
na enkele minuten was die het zat en is die ervandoor gegaan. bok bok bok ren ren ren bok, en hup over de hekjes Clown ik weer netjes terug gestuurd, nu niet over de hekjes. en een rondje later ging die weer, nu was ik er vroeg bij en ik heb hem in de volte gezet. heb nog vrolijk zonder beugels gereden nog een galopje en toen was die weer lief. jammer genoeg 4e (met half punt verschil) Verdrietig
stond er op mijn briefje : niet gespannen zitten Sigaar tsjaa sorry, ik was al blij dat ik nog zat en hem netjes heb uitgereden

Dressuurenzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 17:49

toen ik nog klein was had ik van die mooie onderbroekjes met hartjes enz erop. Toen ik een keer wedstrijd had buiten regende het nog al en scheen mijn witte broek nogal door!

Onder aan mijn staatje stond: Mooie onderbroek!

Nou en bedankt! schaamde me toen dood maar kan er nu wel om lachen!

XxLOLxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 23:12

mijn allereerste officieele springwedstrijd was ik mijn singel vergeten van mijn kleine C pony had mijn zusje gelukkig wel 2 singels mee maar zij had een grote D pony Haflinger dus alle twee de kanten op het hoogste gaatje Bloos en een keertj thuis allereerste keer a/b proefje rhuis heel vaak geoefend waren de letters met de wedstrijd omgedraaid stond de a in de plaats van de c maar dat wist ik niet en toen ging ik gewoon waar normaal de a stond afwenden enzo was ik net begonne kwam de jury uit de auto om t zeggen dat ik alles verkeerd reed Clown mocht gelukkig wel opnieuw beginne Haha!
en met het kerst concour was ik er af gevallen bij de laatste hindernis mijn pony ging vet snel enzo stopte ze bij de laatste vloog ik er zo vanaf Bloos ging erdaarna gewoon weer opzitten en reed de bak uit ws vergete dat je er daarna niet meer op mag gaan zitte Knipoog
en een paar keer vergeten door de finish lijn te rijde Bloos
en laatst was mijn pony de hele proef vet druk aan het doen telkens bokken enzo had wel 2x 193 punten en 2x 3de met KNHS wedstrijd Tong uitsteken
en mijn pony ging stilstaan een keer inde proef voor de jury en toen moest ze even poepen Tong uitsteken

Wopkebrok

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 19:00

Toen ik mijn jonge friese hengst voor het eerst meenam op wedstrijd vond hij het iets te gezellig. Hij probeerde meteen op de eerste merrie te springen die ik tegen kwam toen ik de inrijbak inreed Nagelbijten / Gniffelen Twee weken later was hij gecastreerd Haha!

Ann_moi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 11:24

Haha.. Dan schrik je ook wel even.. Nagelbijten / Gniffelen

mariz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 12:10

hahaha wat een geweldige blunders staan er tussen zeg Haha!

voor de zomer had ik ook zo'n erge..
ik moest rond half 12 starten en was om kwart voor 11 op de wedstrijd, dacht nog mooi op tijd..
bleek dat er heel veel mensen waren uitgevallen en ik dus al had gemoeten..!
me voorlezer gauw gevraagd aan de jury of ik alsnog mocht nou mocht maar dan moest ik wel nu starten!
paard uit de wagen, gezadeld 10 minutjes losgereden en hup de bak in..
nou dat werd dus 1 grote ramp, de hele proef gingen we als dolle stieren door de bak Bloos
en toen wou ik de jury bedanken zeg ik ''had je nog wat?'' Bloos Bloos Bloos Bloos
bedoelde het natuurlijk niet zo maar was helemaal van slag........... oeps die moeten ook wel gedacht hebben! schaam me nog steeds heel erg Bloos

pirouetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 12:26

Ik ben eens in het parcours van mijn paard gevallen, na de hindernis moest ik een scherpe wending maken naar rechts en mijn merrie liet heel abrdupt naar binnen vallen en ik er aan de linkse kant vanaf. Allemaal niet zo erg, was het niet dat ik met mijn rechtste voet in de stijgbeugel beef hangen (achter het spoorriempje) Gelukkig bleef Pirouette onmiddellijk staan. Dus sta ik daar met mijn linkse voet op de grond, de rechtse omhoog ( gelukkig dat ze niet groter was dan haar 1m65) geen gezicht... Ze zijn me moeten komen losmaken, zelf kon ik het niet. Dat moment heeft een eeuwigheid geduurd !
ps. de volgende dag wist ik weer een nieuwe spiergroep zitten die pijn kan doen, haha

pirouetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 12:39

De volgende keer nog eerst mijn spelling controleren, voor ik mijn berichtje plaats !

lida_wouters

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 22:01

Er staan echt een paar blunders tussen die echt grappig zijn Vork

LouuZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 22:43

Ik heb meegemaakt dat ik moest melden bij de jury voor mijn naam..
en toen stak m'n pony zo zn kop die auto inn.. en zat die hele jury vol schuim..
maar toch was ik toen 2e;)

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 16:29

_Lorette_ schreef:
Grootste wedstrijdblunder?

Met mijn eigenwijze c-pony reed ik een B-parcoursje. Hj vond hindernis 7B een beetje teveel van het goede en bleef doodleuk staan. Onervaren als ik was, reed ik vol moed, in de hoop dat de tweede poging zou slagen, een volte 8 meter en sprong keurig over B heen.

En ja, daar klonk de bel...

Ik wist echt niet dat A dan ook overnieuw moest. Vork Ik zat helemaal beteuterd op de poownie.

Ik echt précies hetzelfde! *LOL*
Met mijn zwarte C pony. Haha. Het was echt gewéldig nu ik er weer aan terug denk.

Ontzettend grappig dat jij precies hetzelfde had!

lauraenabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 17:33

de grootste is toch echt bij mij dat ik op mijn eerste buitenwedstrijd de ring uit spring met mijn pony en er daarna ook nog eens eraf viel (gelukkig was dat dus buiten de ring en had ik maar 1 keer -2)
wat was dat erg!
en die middag op dat zelfde terein kwam iemand die ik kende zo naar mij toe en zei: Heb je het gehoord? er is vanochtend iemand de ring uit gesprongen en eraf gevallen Bloos

en niet lang geleden moest ik eerste 10m rechts en daarna 10 links... mijn moeder las eerst links voor dus ik reed de verkeerde kant op... moest ik bij de jury komen en uuitleggen wat er nou precies aan de hand was Haha! dus op die wedstrijd ook -2

Claudienee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 19:36

Wopkebrok schreef:
Toen ik mijn jonge friese hengst voor het eerst meenam op wedstrijd vond hij het iets te gezellig. Hij probeerde meteen op de eerste merrie te springen die ik tegen kwam toen ik de inrijbak inreed Nagelbijten / Gniffelen Twee weken later was hij gecastreerd Haha!

Haha, oeps Nagelbijten / Gniffelen

xAmigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 19:43

Paar weken geleden had ik een erge... Nagelbijten / Gniffelen Met inrijden, had ik m'n zweep in de buitenhand, maar die stak een beetje uit, dat had ik niet in de gaten. En de ringmeester stond aan de kant van de bak, sloeg ik met m'n zweep per ongeluk de ringmeester om z'n oren Bloos!
Heb me wel 100 keer verontschuldigd maar hij vond het niet erg, hij had zelf maar moeten uitkijken, zei die. Bloos
Schaamde me wel dood Clown

mirjamalvaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 20:11

xAmigo schreef:
Paar weken geleden had ik een erge... Nagelbijten / Gniffelen Met inrijden, had ik m'n zweep in de buitenhand, maar die stak een beetje uit, dat had ik niet in de gaten. En de ringmeester stond aan de kant van de bak, sloeg ik met m'n zweep per ongeluk de ringmeester om z'n oren Bloos!
Heb me wel 100 keer verontschuldigd maar hij vond het niet erg, hij had zelf maar moeten uitkijken, zei die. Bloos
Schaamde me wel dood Clown

whaha ROFL Huilen van het lachen

Chiva

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 20:34

Halverwege de dressuurproef er achter komen dat de achternaad van je witte rijbroek los aan het laten is...... gelukkig had ik een grote, witte onderbroek aan Tong uitsteken

MarloesRixt

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 20:36

Ik vergat mijn parcours en ging in plaats van over de hindernis er langs, het was de laatste hindernis dus als ik die had gesprongen had ik foutloos en door naar de barrage kunnen zijn Vork Dat is dan wel even balen, maar het parcours zelf ging goed dus was te vreden!

DebjeDopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 17:08

eigenlyk ook geen blunder maar myn allereerste pony ; jenny een welsh moutain vosje van 1,19m
en myn aller eerste springwedstrydje met haar op de manege. klasse 3 was denk ik iets van 50-60 cm. ik heb van het hele parcours denk ik nog geen 4 hindernissen gesprongen en je mocht juist alle hindernissen 2 keer voor de punten(stonden er 10 ofzo) nou ik iets in de 100 punten en de rest allemaal rond de 900- 1000 punten Bloos
en thuis op de wei sprong ze altyd over t hek dus een hek van rond de 1 m hoog ofzo Clown

DiamondDaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 17:11

Hihi leuke reacties! Erken veel dingen!:P Ik moest zelf een keer gebroken lijn rijden en reed gewoon rechtdoor .. kon me nog wel herstellen maar krijg toch maar 1 punt( bixie proef) Vond het niet kloppen maarjaa:P

linneketeut

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 18:05

Dat ik 3x geweigerd had en gewoon doorsprong, en alle parcourbouwers op het laatste moment allemaal aan de kant moesten rennen omdat ik ze anders omver reed Tong uitsteken

En dat ik vroeger gewoon standaart iedere wedstrijd uit de ring ging Tong uitsteken

_Mariskaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-09 22:23

Ik reed een springwedstrijd op de manege, ik kwam uit de bak, nette proef gereden enzo foutloos, ben ik nog even aan het springen in de buitenbak met allemaal andere ruiters erbij. Word mij gevraagd waarom ik nog aan het springen was terwijl ik mijn proef al had gereden, floep ik eruit: Ik ben nog even aan het Uitspringen! :+
Was toen 11, en wist niet zeker of dat bestond. De persoon die het vroeg was me instructrice, wat hebben ze wel niet gedacht hebben, ik schaamde me dood. :')

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 07:40

`oud topic.