Echt onwijs super 4de van de 31
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
primagirl schreef:Bvm= bericht via mobiel![]()
even korte samenvatting, davinci liep top, ben 4e gewordenvan de 31 (!!!) , best netjes voor zo'n eerst nk
, en dat te bedenken dat ik davinci pas een half jaar rijd, en toen pas een L ruitertje was
![]()
![]()
heeft iemand mij nog zien rijden?![]()
![]()
enh, shanna, kan je vast een paar foto's plaatsen?![]()
ben zooooo benieuwd!

(wat was er nou precies aan de hand, m'n moeder zei dat een jury raar had gepunt bij jou ofzo?
)
Otje schreef:super gedaan Tara![]()
Echt onwijs super 4de van de 31

sunniebunnie schreef:Ik ben heel trots
Met me 11e plaats van de 31
)
fleurholl schreef:Annemarie: ik wilde nog bij de overkamping van jou komen kijken want was wel benieuwd hoe iedereen reed daar! maar was net te laat voor jou want was bij een clubgenootje kijken. Ik vond dat de combinaties die ik bij de overkampingen had gezien, rommelig reden. zaten veel kleine foutjes in bij de meeste! Er ligt natuurlijk wel een grotere last op je schouders tijdens de overkamping maar toch! vond het niveau in de 1e ring hoger liggen. ( maar ik heb jou niet gezien)
Maarja, om daar kampioen te worden moet je gewoon wel een echt goede pony hebben
Revanches schreef:Dat denk ik ook wel! Vooral in de top wat betreft het Z1/Z2 D/E. Diegene die in de EK-teams zitten hebben wrs toch wel een stapje voor.
super joh!