Gedoe KNHS -> vertraging startkaartaanvraag

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

zamiratje

Re: Gedoe KNHS -> vertraging startkaartaanvraag

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 23:20

Chocolaatje schreef:
Vrijdag 13 oktober heb ik alle gegevens voor de startkaartaavraag netjes opgestuurd. Natuurlijk drie keer nagekeken of het er wel écht allemaal goed in zit, want anders duurt het allemaal zo lang.

Dus afgelopen maandag (17 dagen later) ben ik toch maar is gaan bellen, aangezien ik aanstaande zaterdag wedstrijd heb. Dit kreeg ik te horen:
Door een nieuw systeem zijn alle startkaartaanvragen vertraagd tot drie en een halve week.
Maar, zij dat mevrouwtje, het kan maar zo zijn dat het morgen bij je in de bus ligt.

Vandaag lag het dus nog niet in de bus, dus heb ik wéér gebeld. Dit keer kreeg ik een wat liever vrouwtje aan de lijn, die vertelde dat het inmiddels wel op de site staat vermeld. Na uitleggen over mijn wedstrijd heb ik het verzoek gedaan of de KNHS mij niet twee blanco coupons aan kan bieden. Gelukkig ging zij daarmee accoord, en als het goed is liggen ze morgen bij me in de bus.

Meer mensen die hun startkaart nog verwachten?

soms kan het met de startkaarten heel erg lang duren, ik heb ook een tijd op de mijne moeten wachten

FleurHunter

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-07 09:51

zamiratje schreef:
Chocolaatje schreef:
Vrijdag 13 oktober heb ik alle gegevens voor de startkaartaavraag netjes opgestuurd. Natuurlijk drie keer nagekeken of het er wel écht allemaal goed in zit, want anders duurt het allemaal zo lang.

Dus afgelopen maandag (17 dagen later) ben ik toch maar is gaan bellen, aangezien ik aanstaande zaterdag wedstrijd heb. Dit kreeg ik te horen:
Door een nieuw systeem zijn alle startkaartaanvragen vertraagd tot drie en een halve week.
Maar, zij dat mevrouwtje, het kan maar zo zijn dat het morgen bij je in de bus ligt.

Vandaag lag het dus nog niet in de bus, dus heb ik wéér gebeld. Dit keer kreeg ik een wat liever vrouwtje aan de lijn, die vertelde dat het inmiddels wel op de site staat vermeld. Na uitleggen over mijn wedstrijd heb ik het verzoek gedaan of de KNHS mij niet twee blanco coupons aan kan bieden. Gelukkig ging zij daarmee accoord, en als het goed is liggen ze morgen bij me in de bus.

Meer mensen die hun startkaart nog verwachten?

Jullie hebben het steeds over dat het al op de site vermeld staat, maar waar staat dat dan?
Oja ik heb al wel mijn persoonsnumemr ofzo.. maar mijn startkaart nog niet!

loulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-07 13:47

bij mij hoeven ze alleen de vereniging te veranderen. zo moeilijk is dat niet lijkt mij..... mij was beloofd dat hij binnen 2 a 3 weken binnen zou zijn. is nu dus al dik 4 weken.

dyaco

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-07 13:52

loulou schreef:
bij mij hoeven ze alleen de vereniging te veranderen. zo moeilijk is dat niet lijkt mij..... mij was beloofd dat hij binnen 2 a 3 weken binnen zou zijn. is nu dus al dik 4 weken.

Ja bij mij precies het zelfde verhaal ik wacht al vanaf 21 jan

Nimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-07 16:29

loulou schreef:

dat duurde bij mij 3 maanden...

heb nu alles binnen alleen een dubbele set springcoupons en zo vaak spring ik geen wedstrijden... dus nog maar eens een keer bellen...

loulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-07 17:10

Nimmy schreef:
loulou schreef:

dat duurde bij mij 3 maanden...

heb nu alles binnen alleen een dubbele set springcoupons en zo vaak spring ik geen wedstrijden... dus nog maar eens een keer bellen...

3 maanden!!!
ik heb 3 maart weer wedstrijd dus dan zorgen ze maar dat ie klaar is.
en anders geven ze me maar gratis blanco coupons. heb die al 1 zelf gekocht, maar ga er echt niet nog 1 kopen! 16,5 euro voor 1 coupon vind ik echt te veel geld!

Jobbeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-07 17:16

vossie schreef:
Ik kan voor dat paard al coupons bestellen en ook al de startkaart afmelden Haha! Kan dus voor precies hetzelfde als dat ik voor het paard kan die vorig jaar ook al een startkaart had.

Waar kun je dan je startkaart aan- en afmelden dan? Ik kan alleen maar coupons bestellen voor 1 paard???

dyaco

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-07 18:46

heb ook mijn eerste wedstrijd al geplanned staan op 3 maart ben benieuwd ?

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-07 20:49

believe it or not: het is binnen!!!! (viert hier feest)

Vonkie2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-07 12:05

joehooeeeeee Urielle dance babe dance babe!! haha ze kunnen het wel hoor!!

Soraya92

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-07 17:02

ik heb immiddels al 8 blanco's versleten Koe

loulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-07 17:33

8 blanco's! en heb je die ook allemaal betaald??

dan ben ja al zo'n 140 euro kwijt. pff dat ben ik echt niet van plan.

Soraya92

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-07 17:34

nee tuurlijk niet! ik heb ze allemaal gratis gehad , ik vertik het om te betalen hoor! heb de kaart immers lang geleden al aangevraagd !

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-07 21:43

Ik had vrijdag weer een mailtje van m'n rijvereniging dat het WEER fout gegaan is.
Eerste aanvraag is 14 december gedaan, ben in januari met blanco's gestart. Er was niets binnen gekomen zij de KNHS, dus in januari nog een keer de hele handel op gestuurd. En ik mag het dus allemaal nog een keer op sturen (dit maal willen ze het per fax hebben).

Had in januari gebeld voor blanco's naar de KNHS, maar mijn vereniging ook, dus heb toen 2x 2 coupons gekregen. Heb er dus nog 2 op reserve liggen (altijd handig Knipoog ).

18 maart wil ik weer starten, ben benieuwd of de boel dan voor elkaar is.

monica79

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-07 21:47

die knhs is zo traag als dikke ..... ben blij dat ik ze in november dubbel heb besteld zodat ik een tijdje vooruit kan, als ik dat niet had gedaan had ik ook op me coupons kunnen wachten, niet niks he die knhs met een nieuw computersysteem ze zijn alleen maar trager geworden.

loulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-07 22:16

Soraya92 schreef:
nee tuurlijk niet! ik heb ze allemaal gratis gehad , ik vertik het om te betalen hoor! heb de kaart immers lang geleden al aangevraagd !

haha gelukkig maar ik denk al, die is gek Haha!

dyaco

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 16:26

monica79 schreef:
die knhs is zo traag als dikke ..... ben blij dat ik ze in november dubbel heb besteld zodat ik een tijdje vooruit kan, als ik dat niet had gedaan had ik ook op me coupons kunnen wachten, niet niks he die knhs met een nieuw computersysteem ze zijn alleen maar trager geworden.

Mag je gewoon met je oude coupons nog startten ?
ook terwijl je bij een andere verening gaat?

monica79

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 16:28

dyaco schreef:
monica79 schreef:

Mag je gewoon met je oude coupons nog startten ?
ook terwijl je bij een andere verening gaat?

met oude coupons mag je starten alleen niet als je bent gewisseld van vereniging dan niet.

dyaco

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 16:45

balen ! dan wachten we nog maar .....

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 16:46

Ben wel benieuwd hoe het ervoor staat met mijn coupons + startkaart. Weet iemand welk nummer ik moet bellen? Werd niet echt veel wijzer van de site Bloos

loulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 17:17

gewoon t nummer van de knhs... staat gewoon op de site Ja

dyaco

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 17:35

ik kreeg vandaag te horen dat ik.....geduld ....,moest hebben !

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 22:31

Ik heb het vrijdag op de bus gedaan, vandaag sta ik al op mijn KNHS met combinatie nummer Knipoog

Zowel paard als ik waren al bekend misschien was dat makkelijker Tong uitsteken Nu alleen nog hopen dat de startkaart er net zo snel is.. Anders kan ik iig met blaco starten

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 22:39

dyaco schreef:
loulou schreef:

Ja bij mij precies het zelfde verhaal ik wacht al vanaf 21 jan

Dat is nog maar drie weken dus dat valt mee..

Ik heb ergens in december coupons aangevraagd en had ze netjes op tijd binnen..

loulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 09:18

volgens mij heeft gewoon iedereen pas in januari alles nieuw aangevraagd.... en kunnen ze het daarom niet meer aan. maar volgens mij is dat ook elk jaar hetzelfde liedje, dus daar hadden ze rekening mee kunnen houden.

ik wacht nog even af tot een week voor mijn wedstrijd. mocht ik hem dan nog niet hebben dan ga ik ze bellen dat ik graag gratis blanco's wil.