Chocolaatje schreef:Vrijdag 13 oktober heb ik alle gegevens voor de startkaartaavraag netjes opgestuurd. Natuurlijk drie keer nagekeken of het er wel écht allemaal goed in zit, want anders duurt het allemaal zo lang.
Dus afgelopen maandag (17 dagen later) ben ik toch maar is gaan bellen, aangezien ik aanstaande zaterdag wedstrijd heb. Dit kreeg ik te horen:
Door een nieuw systeem zijn alle startkaartaanvragen vertraagd tot drie en een halve week.
Maar, zij dat mevrouwtje, het kan maar zo zijn dat het morgen bij je in de bus ligt.
Vandaag lag het dus nog niet in de bus, dus heb ik wéér gebeld. Dit keer kreeg ik een wat liever vrouwtje aan de lijn, die vertelde dat het inmiddels wel op de site staat vermeld. Na uitleggen over mijn wedstrijd heb ik het verzoek gedaan of de KNHS mij niet twee blanco coupons aan kan bieden. Gelukkig ging zij daarmee accoord, en als het goed is liggen ze morgen bij me in de bus.
Meer mensen die hun startkaart nog verwachten?
soms kan het met de startkaarten heel erg lang duren, ik heb ook een tijd op de mijne moeten wachten

Kan dus voor precies hetzelfde als dat ik voor het paard kan die vorig jaar ook al een startkaart had.
).
Nu alleen nog hopen dat de startkaart er net zo snel is.. Anders kan ik iig met blaco starten