Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Kimble schreef:Ik heb gelukkig de kur van Edward nog een beetje kunnen fiksen met de stukjes die opgenomen zijn vanmiddag. Ik heb jammer genoeg alleen de galop.
Net om 7 uur is van Edward en Anky ook nog een klein stukje uitgezonden.
Hopelijk op de herhaling van vannacht dat ze nog een keer de hele kuren uitzenden! Dan ben ik ook weer gelukkig!
Kimble schreef:Ik heb gelukkig de kur van Edward nog een beetje kunnen fiksen met de stukjes die opgenomen zijn vanmiddag. Ik heb jammer genoeg alleen de galop.
Hopelijk op de herhaling van vannacht dat ze nog een keer de hele kuren uitzenden! Dan ben ik ook weer gelukkig!
VValar schreef:Kimble schreef:Ik heb gelukkig de kur van Edward nog een beetje kunnen fiksen met de stukjes die opgenomen zijn vanmiddag. Ik heb jammer genoeg alleen de galop.
Heb je de hele kur gemist dan? Hoe kon dat nou, je had je timer toch ruim van te voren ingesteld?
jorg schreef:
Ik heb nt de kuren zitten kijken maar net zo als Tyrza al zei, krijg ik geen kippevel meer van Anky terwijl dat in Athene wel zo was. LINGH deed t echt super. Alls Ed straks zn nieuwe kur heeft mag mankie echt wel op gaan letten, want de uitstraling rust en t foutloze was echt bij Edward te vinden en niet bij Anky vandaag! Telde bij Anky al vier fouten en dat vind ik geen wereldrecord waard
Kimble schreef:jorg schreef:
Ik heb nt de kuren zitten kijken maar net zo als Tyrza al zei, krijg ik geen kippevel meer van Anky terwijl dat in Athene wel zo was. LINGH deed t echt super. Alls Ed straks zn nieuwe kur heeft mag mankie echt wel op gaan letten, want de uitstraling rust en t foutloze was echt bij Edward te vinden en niet bij Anky vandaag! Telde bij Anky al vier fouten en dat vind ik geen wereldrecord waard
Ik heb net samen met m'n zusje Anky's kur nog een keer helemaal gekeken.
Het is echt Salinero niet. Hij is zo dood, zo duf. Z'n overgangen zijn niet vloeiend. Die zijn zo geweldig altijd. Vooral die ene van galop naar de stap en dan ook die van uitgestrekt stap naar de verzamelde stap en vervolgens de galop. Het is net of hij z'n benen niet kwijt kan.
Ook de pirouet was zo groot!
Erg jammer dus allemaal. Als ze dus perfect had gereden waren de punten denk ik nog veel hoger geweest.
Ook nu de vraag net zoals bij IB: had ze mogen winnen van Edward. Ik nijg ook nu om nee te zeggen.
Maar goed het is allemaal gebeurd. Ik ben trots op onze ruiters!! Hopen dat ze het zo vol kunnen houden.
meiske16 schreef:maare een vraagje?waar is las vegas op tv???
ik kan het nergens vinden...
annegti schreef:meiske16 schreef:maare een vraagje?waar is las vegas op tv???
ik kan het nergens vinden...
Nietalleen standen volgen op internet