Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Miona schreef:Ik heb net de laatste Paard&Sport gelezen en me echt kwaad lopen maken over het stuk van Martien van den Heuvel.Paardensport is toch niet te vergelijken met schaatsen en wielrennen?! Wat is er mis mee om de klasse en traditie te behouden in de paardensport? Echt de verkeerde man op de verkeerde plek...
Er stond trouwens ook een stukje in over de Ledenraad (achterin). Er staat dat ze in december gaan stemmen over het verplichten van de cap/helm. Volgens Den Hertog (zit in de Ledenraad voor de Regio Drenthe) is er toch al over gestemd? Heel raar. En de veroorzakers van de capverplichting zijn de recreanten (zelfde pagina). Laat ze lekker zelf een cap dragen en zich niet bemoeien met de wedstrijdsporters!
Citaat:Dus als wij allemaal en masse ons ruiter-/koetsiersbewijzen inleveren en opzeggen, dan bestaat die recreantenafdeling niet meer.
Citaat:Ik vindt het "een lachertje" dat, zoals nu blijkt, het de afdeling recreatiesport van de KNHS is, die voor ons dressuurruiters- en amazones de hoed wil gaan afschaffen.
Citaat:Hij verteld gewoon een leugen dat het 15 december alleen over de nieuwbouw zou gaan.
Lovely schreef:Die KNHS he, die wilde in eerste instantie de SRR niet eens bij de fusie betrekken, totdat de SRR ging dreigen met hun redelijk zware achterban, totdat de KNHS (in wording) bakzeil haalde en toch opeens maar wel met de SRR wilde fuseren.
VValar schreef:Zal dat niet even comfortabel zijn, voltigeren met cap op. Zie ze dan nog maar de handstand met dubbele flikflak gevolgd door een driedubbele gecombineerde radslag met arabier uit te voeren, eindigend in twee koprollen vanuit spreidstand.
Dan kom ik kijken. Met mijn bakje popcorn. Ik ben altijd al een rampen-toerist geweest. Tja, daar kun je niks aan doen. Ik denk dat het mijn opvoeding is geweest
CGJ12 schreef:Steun van Albert Voorn in de Paardenkrant.
Hij doet een emotionele oproep aan de KNHS om het vooral NIET door te voeren.
Top Albert!!!
Praktijkman in hart en nieren.
Aimee schreef:
Maar goed, als je een ruiter als eerste kwalificeerd op hoe verzorgt ie te paard zit, dan verbaasd het me niets dat je veel belang hecht aan het hoedje.
CGJ12 schreef:Steun van Albert Voorn in de Paardenkrant.
Hij doet een emotionele oproep aan de KNHS om het vooral NIET door te voeren.
Top Albert!!!
Praktijkman in hart en nieren.
Gerrie schreef:Kijk eens aan!
Albert en Irma![]()
en Vincent![]()
Maar kijk eens hier Steven weer in aktie!
http://www.stegen.net/