Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Beber schreef:Is volgens mij standaard , dat trailer erbij komt.
Marjolein schreef:en als er niets was gebeurt had niemand het woord overbelasting in zn mond genomen. dit is sport en elk paard kan verkeerd neerkomen, misschien door vermoeidheid misschien doordat de bodem slecht was. Niets aan te doen, jammer alleen dat t nu moet gebeuren is banketstaaflig.
annegti schreef:whahaha, nouja, over twee jaar is in Aken het WK. Als er dan nog problemen zijn met de uitzendingen op de tv moet ik maar eens een boktmeeting gaan organiseren in mijn tuin. Met een beamer erbij kan ik er een heleboel kwijt, trek er gewoon een weiland bij aan. (wel zelf klapstoel meenemen, zoveel tuinstoelen heb ik niet)
Antoinette schreef:Nou ik dus wel!
Wij hadden het er thuis al eerder over dat er wel erg veel van de paarden werd gevraagd en dat heeft dus heus niet alleen met deze blessure te maken.
Maar goed, zo te horen heb ik een gevoelig snaartje geraakt bij sommige bokkers.
Marjolein schreef:Er wordt idd veel van deze paarden gevraagd, dat wil ik ook niet ontkennen. Vind het alleen zo flauw om zonder te weten wat er aan de hand is al te oordelen over de blessure en de oorzaak ervan.
Marjolein schreef:Bodem zag er niet zo lekker uit, waarom niet een mooie zandbodem, gras is toch al zo bewerkbaar. Laten we hier leering uit trekken en in 2016 op de spelen van de Benelux, gewoon zorgen voor de perfecte bodem, zonder overbelasting en duidelijke regels over de sloot/peeskappen.