Wel heel frustrerend, natuurlijk wil je dat paard helemaal goed en gezond is, maar toch net dat stukje jammer dat het idd niet gegund voelt.Komt wel weer goed, nu even balen en dan weer doorgaan
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Wel heel frustrerend, natuurlijk wil je dat paard helemaal goed en gezond is, maar toch net dat stukje jammer dat het idd niet gegund voelt.Apple schreef:Dat 'niet voorbij A rijden na signaal jury' komt volgens mij uit de tijd dat in de B/L je niet binnen kwam over de A-C lijn, maar dat je proef begon zodra je langs A ging.
Ik vond dat helemaal niks, dan was ik bezig met baan verkennen en ondertussen bijna panisch proberen niet in de buurt van de A te komen (stel dat de jury dan net het signaal gaf).
Het niet meer hoeven te groeten vond ik fijn, maar over de hoefslag binnenkomen niet. Dat rechtgerichte moest je alsnog laten zien. Ik vind de huidige proeven dan fijner te rijden, hoewel ik in de hogere klassrs het nog wel apart vind om niet te groeten haha.
Het is ons nog niet echt gegund, afgelopen najaar al meerdere wedstrijden af moeten zeggen en het jaar begint ook weer met een wedstrijd die ik af moet zeggen.. Volgende week zondag hebben we een clinic, hopelijk kan die wel doorgaan!
PSvanLot schreef:Annash schreef:Ik vond dat juist heel fijn met de jonkies.
Met de jonge paarden was het zeker een verademing! Ook voor het vertrouwen van de beesten erg fijn als ze pas mee gaan.

PSvanLot schreef:Als je al aardig wat oefeningen gehad hebt dan is de spanning echt een stuk minder en het op C afrijden zeker eenvoudiger met gespannen jonge paarden.
(Wel verstandig mee omgaan ofcourse)