Ik ben 1.78.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DemiSisa schreef:Gave combinaties allemaal. Vind jullie geen van allen misstaan!
Ik zal proberen weer wat meer mee te kletsen, al gaan we voorlopig niet op wedstrijd. Misschien eind februari/maart weer.
Dit zijn wij, zowel paard als ikzelf 1.72.
[ [url=m/2oONyw.jpg]Afbeelding[/url] ]
ynskek schreef:DemiSisa schreef:Gave combinaties allemaal. Vind jullie geen van allen misstaan!
Ik zal proberen weer wat meer mee te kletsen, al gaan we voorlopig niet op wedstrijd. Misschien eind februari/maart weer.
Dit zijn wij, zowel paard als ikzelf 1.72.
[ [url=m/2oONyw.jpg]Afbeelding[/url] ]
IK meen de locatie te herkennenis dit de kazerne op t Harde?
Nimber schreef:Wat een super knappe combinaties zitten hier in t topic zeg.
Wauw Wendy die manen!
Psvanlot wat een knappe witte snuit heeft de jouwe.
Oeh en bont! Bont is altijd leuk.
PSvanLot schreef:Nimber schreef:Wat een super knappe combinaties zitten hier in t topic zeg.
Wauw Wendy die manen!
Psvanlot wat een knappe witte snuit heeft de jouwe.
Oeh en bont! Bont is altijd leuk.
Knap he! Helemaal mijn droompaard qua aftekeningen. Zijn vader Negro heeft heel behoorlijk zijn stempel achter gelaten haha.
annaxmaex schreef:PSvanLot schreef:
Knap he! Helemaal mijn droompaard qua aftekeningen. Zijn vader Negro heeft heel behoorlijk zijn stempel achter gelaten haha.
Is altijd leuk om te zien hoe een paard op zijn ouder of voorouders lijkt, vind ik tenminste haha. Psvanlot je ziet inderdaad echt goed dat Negro zijn vader is!
PSvanLot schreef:annaxmaex schreef:
Is altijd leuk om te zien hoe een paard op zijn ouder of voorouders lijkt, vind ik tenminste haha. Psvanlot je ziet inderdaad echt goed dat Negro zijn vader is!
In alles lijkt hij op zijn vader, ook zijn karakter. In de basis super braaf, maar altijd een scherp/bijzonder randje. Zelf nu hij 16 is nog. Heb er de afgelopen weken mijn handen vol aan haha.