Gefeliciteerd nimber.
Ik mag morgen weer, heb het deze week heel druk gehad dus vrij weinig gereden
                                                         Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

We gaan vandaag en morgen ook nog dus als we zo doorgaan zijn we morgen hopelijk alweer L1+6 

Nimber schreef:Wat leuk t podium.
Ik had wel okee gereden maar t ging nog niet zo fijn als thuis dus bij de trailer heb ik de knotten er uitgeknipt. Toen moest ik ineens opzadelen voor de prijsuitreiking. Gelukkig elastiek bij ons dus snel knotten erin en erop.
Ik ben blij dat ik even 2 keer proeven opgeofferd heb om huiswerk in de ring te maken, we zijn er nog niet helemaal maar t gaat weer de goede kant op
[ [url=m/JBVfGr.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/cjGKfb.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/aMWeZ2.jpg]Afbeelding[/url] ]

dus zeer tevreden over mijn protocollen. De teller staat nu op L1+8. Volgende week indoor, ik ben erg benieuwd hoe het zal gaan.                                                         
 Mijn vriendin start Z1 met Diva dus dat ligt elke keer lekker ver uit elkaar met mij natuurlijk haha. Maar laatste dagje en hopelijk nog 2 winstpunten erbij scoren zou wel heel fijn zijn 
 En dan is Diva na dit weekend super welverdiend lekker een weekje vrij 

maar niet dus. Wij hadden ook groot 3 daags concours dit weekend op de vereniging.