Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Wendeltje schreef:Gefeliciteerd Sandra, mooie punten.
Dat springen vind ik een dingetje hoor. Ik blijf liever gewoon met 4 benen op de grond. Ik vind 30cm al hoog
Crossen vind ik ook heel gaaf om te zien, maar durf ik ook niet. Lijkt me wel heel gaaf om te doen, maar ik kijk wel...
Wij zouden vandaag weer een rondje gaan starten, maar de lymfoedeem van mijn merrie is een feestje aan het bouwen momenteel, dus eerst moet dat weer onder controle zijn voordat we de ring weer in gaan. Benen zien er niet uit. Ze zitten megavol vocht en ze heeft lelijke wonden. Zucht...
roosjenat schreef:Leuk zo'n crosstraining SandraWierda! Heb je er nog meer op de planning staan dit jaar of is het seizoen al bijna voorbij?
Wij zijn zondag na 6 maand voor het eerst weer op (oefen)wedstrijd geweest. Met 216 en 203 in het Z1 ben ik zeer tevreden.
Binnenkort maar weer eens officeel gaan starten. Ze zit goed in haar vel dus daar ben ik erg blij mee
SandraWierda schreef:Wendeltje schreef:Gefeliciteerd Sandra, mooie punten.
Dat springen vind ik een dingetje hoor. Ik blijf liever gewoon met 4 benen op de grond. Ik vind 30cm al hoog
Crossen vind ik ook heel gaaf om te zien, maar durf ik ook niet. Lijkt me wel heel gaaf om te doen, maar ik kijk wel...
Wij zouden vandaag weer een rondje gaan starten, maar de lymfoedeem van mijn merrie is een feestje aan het bouwen momenteel, dus eerst moet dat weer onder controle zijn voordat we de ring weer in gaan. Benen zien er niet uit. Ze zitten megavol vocht en ze heeft lelijke wonden. Zucht...
Dank je![]()
Vandaag in Bakkeveen weer cross training gedaan, mellow wordt steeds dapperder en springt nu elke vreemde sprong gewoon in 1x. Ook mooie lange lijnen gereden vandaag.
Wat sneu voor haar, hopelijk knapt het snel weer op
rien10 schreef:Leuk zo'n cross training. Waar is dat in Bakkeveen? In het bos achter de Slotplaets of bij Dundelle?
DWensink schreef:Spannend, maar wel heel leuk, succesHoi allemaal!
Ik kom mij ook melden hier in het topic. Over 2 weken start ik het D pony hengstje van mijn lesklantje in het Z1
Helaas ben ik zelf al heel lang niet meer gestart aangezien mijn eigen paard niet in orde was, dus ik heb er ontzettend veel zin in!
In november staat er ook een oefencrossje op de planning met deze pony, 50/60cm. Dat is al heel wat voor zo'n dressuurmiep als ik!
Suzanne74 schreef:De reden dat ik het hier plaats is juist ook omdat ik te horen krijg dat met een D-pony tussen paarden KNHS starten nadelig zou zijn.
Mijn dochter heeft ambitie uiteindelijk door te groeien naar Z niveau.
Gaat niet om internationaal starten ofzo