Snorlex schreef:Achteraf is wel iets fijner denk ik. Bij een onrustig paard maar ook bij mijn bijrijdpaard. Die denkt ‘och wat gezellig’ en besluit bijna een dutje te gaan doen
Voor de filmer ook fijner denk ik.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Snorlex schreef:Achteraf is wel iets fijner denk ik. Bij een onrustig paard maar ook bij mijn bijrijdpaard. Die denkt ‘och wat gezellig’ en besluit bijna een dutje te gaan doen
inge_romeo schreef:Rijden jullie dan gewoon een rondje hoefslag? Ik rij de proef uit m'n hoofd bij gebrek aan een voorlezer. Maar ben dan ook bang dat als ik iets anders rij, de jury denkt dat m'n proef al begonnen is...
Maar hierdoor rij ik nu een halve hoefslag voordat ik de proef begin en mis ik echt een hoop impuls...
linda2008 schreef:Ik ben op mijn laatste “reguliere” wedstrijd afgestraft omdat ik voorbij A was gereden... dat schijnt niet te mogen, je proef begint bij A...
dus tegenwoordig ben ik daar heel voorzichtig inik rij na het voorstellen wel richting A, en draai dan daarvoor ergens nog een kleine 8-10mtr volte (omdat ik echt bewust de middenlijn niet wil raken). Dan rij ik door naar A en begin mijn proef.
Mijn pony is ook wel iets ingekakt na dat voorstelrondje, maar ik heb het op wedstrijden ook wel eens gehad dat je werd omgeroepen om naar de wedstrijdbaan te komen, en vervolgens nog een paar minuten kon wachten... dus we zien het maar als een goede oefening nu![]()
Wij hebben vandaag ook weer een proefje opgenomenhet was mooi weer, lekker zonnetje, en ik was eigenlijk voor het eerst wel tevreden
![]()
natuurlijk was het geen perfecte proef, maar ik heb wel fijn gereden vandaag!
linda2008 schreef:Ik ben op mijn laatste “reguliere” wedstrijd afgestraft omdat ik voorbij A was gereden... dat schijnt niet te mogen, je proef begint bij A...
dus tegenwoordig ben ik daar heel voorzichtig inik rij na het voorstellen wel richting A, en draai dan daarvoor ergens nog een kleine 8-10mtr volte (omdat ik echt bewust de middenlijn niet wil raken). Dan rij ik door naar A en begin mijn proef.
Tyke schreef:Pff vandaag ook proef gefilmd maar hij is op een of andere manier fout gedraaid. Probeer hem te draaien maar dan word beeld slecht. Hebben jullie idee hoe aan te passen?
Wij hebben nu paspoort in auto gefilmd ivm regen en even op pauze en heb volte moeten doen bijv omdat filmer net niet op tijd op school lijn stond.... twijfel of ik hem in ga sturen
PSvanLot schreef:Tyke schreef:Pff vandaag ook proef gefilmd maar hij is op een of andere manier fout gedraaid. Probeer hem te draaien maar dan word beeld slecht. Hebben jullie idee hoe aan te passen?
Wij hebben nu paspoort in auto gefilmd ivm regen en even op pauze en heb volte moeten doen bijv omdat filmer net niet op tijd op school lijn stond.... twijfel of ik hem in ga sturen
Op zijn kop is geen probleem, in het programma kan de jury het filmpje draaien.
Een filmpje welke niet aan een stuk is, is niet in orde. Deze zal worden afgekeurd.
Anoeska27 schreef:PSvanLot schreef:
Op zijn kop is geen probleem, in het programma kan de jury het filmpje draaien.
Een filmpje welke niet aan een stuk is, is niet in orde. Deze zal worden afgekeurd.
Toch heb ik laatst zo'n filmpje afgekeurd en toen kreeg ik hem terug met het verzoek om hem wel te beoordelen omdat er geen knip zat in de proef zelf.
PSvanLot schreef:Maar een filmpje waarbij het paspoort in de auto gefilmd wordt, dat vind ik toch wel bijzonder.