Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
bobje26 schreef:Ik had dit al gepost een paar pagina's terug.
Hoi KNHS, ik heb een vraagje over de voorwaarden;
'1. Je gaat bij de letter C staan (indien mogelijk 2 tot 5 meter achter C). Is dit niet mogelijk dan mag je ook in de rijbaan staan bij C. '
'Wanneer er geen mogelijkheid is om achter de letter C te staan mag de opname ook vanuit de rijbaan gemaakt worden voor C. Let er als deelnemer dan wel op dat je de hoeken op de korte zijde bij C zo rijdt dat er gefilmd kan worden!'
Betekent dit dat (wij hebben een 'gesloten' 20x40 bak) dat mijn filmer op de hoefslag op C moet staan en ik de bak iets korter moet maken? Zodat de hoeken gefilmd kunnen worden? Of rijd ik 'tegen' mijn filmer aan?
Groetjes
Antwoord KNHS;
Hoi Bobbie,
Je maakt dan de bak inderdaad iets korter, zodat de hoeken goed gefilmd kunnen worden.
Succes!
Groeten Marloes
bobje26 schreef:bliksemflits schreef:Ik heb een schimmel dus dat rondje om het paard om de aftekeningen te laten zien ben ik zo mee klaar maar is in ons geval erg nutteloos
Ik heb er ook eentje zonder been aftekeningen, alleen hoofd... Moet je dan alsnog een rondje doen?
FleurSandro schreef:Mijn bladzijde in het paspoort met aftekeningen is al 22 jaar leeg... Ja hij hij heeft wel een kol en 1 wit voetje maarja kan moeilijk zelf het paspoort ingaan kleuren.. Hopelijk krijg ik daar geen gedoe over
FleurSandro schreef:Mijn bladzijde in het paspoort met aftekeningen is al 22 jaar leeg... Ja hij hij heeft wel een kol en 1 wit voetje maarja kan moeilijk zelf het paspoort ingaan kleuren.. Hopelijk krijg ik daar geen gedoe over
xxPaige schreef:FleurSandro schreef:Mijn bladzijde in het paspoort met aftekeningen is al 22 jaar leeg... Ja hij hij heeft wel een kol en 1 wit voetje maarja kan moeilijk zelf het paspoort ingaan kleuren.. Hopelijk krijg ik daar geen gedoe over
Hier keken wij ook naar, maar toen kwamen we er achter dat je dus gewoon de eerste pagina filmt en daar staat tekstueel de aftekening. ‘Gelaarsd wit’ bij een wit been bijvoorbeeld.
Overigens heb ik als filmer de amazone ook naar mij toe laten rijden aan het einde van de proef en ben ik wat naar voren gekomen om de close up te filmen, zonder te zoomen.
Scum schreef:Ik ben wel benieuwd hoe ver jullie achter de C zijn gaan staan? 2 meter achter de C, en als de ruiter voorbij komt dan zie je alleen zijn been als die bij C voorbij rijdt. Want volgens mij was de bedoeling toch dat de ruiter de gehele proef compleet in beeld is?
5 meter achter de C krijg je de ruiter wel helemaal in beeld. Maar dan is hij NOG verder weg als hij bij A is.
Al vanaf de BE lijn vind ik de combinatie in een stipje veranderen en dat is dan bij A natuurlijk ook zo. Misschien dat die juryleden op hun computer dan zelf gaan inzoomen.