Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Katja schreef:Als ik het zo lees bedoelt haasje precies het omgekeerde namelijk dat mensen haar paard te goed voor haar vonden. Of lees ik het verkeerd.
Lekker genieten van je rit en rijden voor wat je waard bent.
Nigtevecht paste niet zo lekker in mijn planning helaas want het is hier wel vlakbij.
xx_Irisje schreef:Ad heeft heel even een paar weken semi-vakantie. Die is de laatste maanden zo vreselijk hard vooruit gegaan en ik denk dat hij daar wel van op zal knappen. Weekje of vier vooral in de wei staan en paar keer in de week wat basiswerk zal hem goed doen.Wat heb jij nog op de planning?
Katja schreef:Als ik het zo lees bedoelt haasje precies het omgekeerde namelijk dat mensen haar paard te goed voor haar vonden. Of lees ik het verkeerd.
Lekker genieten van je rit en rijden voor wat je waard bent.
Nigtevecht paste niet zo lekker in mijn planning helaas want het is hier wel vlakbij.
Sanet schreef:vur schreef:Als er meerdere mensen aan dezelfde wedstrijd meedoen met dezelfde hoofdnummers, dan kun je een andere hebben toegewezen.
Dan heb je toch nog steeds in beide proeven wel hetzelfde nummer? Niet in proef 1 een ander nummer dan bij proef 2?
xx_Irisje schreef:Wij gingen heet heter heetst. Kon weinig afvloeien en die klapperende vlaggenstokken hielpen ook niet. Dus terecht 53% en 55%
Gefeliciteerd!! Je had ook nog prijs toch?