Subtop - Wie nog meer

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Katja

Re: Subtop - Wie nog meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-18 20:11

Als ik het zo lees bedoelt haasje precies het omgekeerde namelijk dat mensen haar paard te goed voor haar vonden. Of lees ik het verkeerd.
Lekker genieten van je rit en rijden voor wat je waard bent.

Nigtevecht paste niet zo lekker in mijn planning helaas want het is hier wel vlakbij.

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-18 21:14

Wat heb jij nog op de planning?

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-18 21:59

Katja schreef:
Als ik het zo lees bedoelt haasje precies het omgekeerde namelijk dat mensen haar paard te goed voor haar vonden. Of lees ik het verkeerd.

Nigtevecht paste niet zo lekker in mijn planning helaas want het is hier wel vlakbij.

Je hebt gelijk idd... Haha dan juist helemaal langs je heen laten gaan en niet druk om maken hoor!

Jonnekee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-18 23:56

Wij zijn gisteren in Liempde gestart en dat leverde een 2e prijs op met 63,24%
Hij liep de hele proef door met de oortjes naar voren en was echt blij met hem, 7,5 en 8en voor de series *\o/*

In de ring naast mij reed op hetzelfde moment Imke Schellekens-Bartels en er stond veel publiek wat ik niet eens gemerkt heb, heb veel leuke complimenten gehad over Vik en zelfs Nico witte de man van Madeleine Witte-Vrees kwam vragen wat voor bloed het was en kon niet geloven dat het een springer was want hij liet toch wel erg leuke dingen zien in de proef, toch altijd leuk als andere mensen je paard ook leuk vinden *D

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-18 06:09

Wat goed gefeliciteerd!!

xx_Irisje schreef:
Wat heb jij nog op de planning?
Ad heeft heel even een paar weken semi-vakantie. Die is de laatste maanden zo vreselijk hard vooruit gegaan en ik denk dat hij daar wel van op zal knappen. Weekje of vier vooral in de wei staan en paar keer in de week wat basiswerk zal hem goed doen.

Die van mezelf wilde ik eigenlijk nog helemaal niet starten omdat ik vond dat hij er nog niet klaar voor is maar Soest was mijn mentale schop onder mijn reet dus dat ging boven verwachting. Deze week gaat hij mee naar les en ik ben zondag en maandag op concours met twee in de basissport.
Hij mag de week erop weer mee.

haasje20

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-18 09:32

Katja schreef:

Precies dit :o Al weet ik dat mijn paard niks te klagen heeft, toch is het jammer als mensen dit soort dingen over je gaan zeggen en nog wel meer :+ Maar goed, ik ga gewoon zz-zwaar starten, voor mezelf, en dat vind ik al super knap :o

Knap Jonnekee! Gefeliciteerd!

mirjamalvaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-18 09:36

Je doet het toch ook voor jezelf. Laat die mensen zich met hun eigen paarden bemoeien. >;) Kan daar zo slecht tegen. :=

Jonnekee wat goed! Dat geeft een lekker gevoel. *-:)

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-18 10:07

Super mooie resultaten weer Jonne! Gefeliciteerd.

Sorry haasje. Verkeerd begrepen maar dan nog: maling hebben.

haasje20

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-18 10:42

xx_Irisje schreef:
Super mooie resultaten weer Jonne! Gefeliciteerd.

Sorry haasje. Verkeerd begrepen maar dan nog: maling hebben.

Ja ga ik proberen! Jij start ook denk ik donderdag toch , volgens mij vlak na mij :o

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-18 11:04

Hoe moeilijk het ook is probeer het van je af te zetten. Het is jouw paard en je mag er lekker mee doen waar jij gelukkig van wordt. Al wil je hem alleen maar poetsen en aaien.

Veel succes!! En jij ook Iris!!

haasje20

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-18 11:17

Katja schreef:
Hoe moeilijk het ook is probeer het van je af te zetten. Het is jouw paard en je mag er lekker mee doen waar jij gelukkig van wordt. Al wil je hem alleen maar poetsen en aaien.

Veel succes!! En jij ook Iris!!

Dank je! :o

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-18 11:18

Precies Katja!

Ja klopt haasje! Hoe laat start jij?

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-18 11:59

Ik ga zaterdag weer in Velddriel. zin in.

Ben benieuwd hoe die t doet. De osteopaat komt een week later en daarna is die altijd wel weer fijner dus als het niet zo fijn gaat dan de volgende x wel weer.
Moet al als 2e starten van 23 en 20 starts. Maar gelukkig krijg je daar al snel je coupons.

xxwienekexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-18 12:07

Succes aankomend weekend dames!! :D En veel plezier natuurlijk ;)

Grace heeft vandaag even een dagje vrij, heeerlijk genieten in t land met dr vriendinnetjes, 10 juni gaan we weer, laatste show voor het NK (21 tm 24 juni). Op dit moment staan we (kwam ik van de week achter) op nummer 1 in de high pointed ranking op een onderdeel, de afgelopen jaren heb ik hier wat titels weten te pakken met mn ervaren merrie maar wat zou t gaaf zijn om met Grace die dit onderdeel een ruim jaar kent nu ook de subtop-high-pointed te pakken :D

Afbeelding

haasje20

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-18 15:11

xx_Irisje schreef:
Precies Katja!

Ja klopt haasje! Hoe laat start jij?

De lijsten wisselen steeds maar nu net om 17.29

haasje20

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-18 06:54

Vraagje waar jullie vast het antwoord op weten. Ik moet nu toch een nummer op mijn dekje hebben? Ik dacht de laatste 3 cijfers van combinatie nr. Alleen op de startlijst staat ook ineens een ander nummer alleen die wisselt per proef dus ik denk niet dat dat het is (hnr).

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-18 09:24

Zo te zien zit er een foutje in de startlijst. Ik zou uitgaan van de laatste 3 cijfers van je combinatienummer en even checken op het secretariaat.

vur

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-18 17:18

Als er meerdere mensen aan dezelfde wedstrijd meedoen met dezelfde hoofdnummers, dan kun je een andere hebben toegewezen.

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-18 17:27

Mooie tijden voor zaterdag. Eerste proef 10.02 en tweede 10.09. Hoop dat er nog wel iets tussenkomt want dit is niet erg fijn...

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-18 18:19

vur schreef:
Als er meerdere mensen aan dezelfde wedstrijd meedoen met dezelfde hoofdnummers, dan kun je een andere hebben toegewezen.

Dan heb je toch nog steeds in beide proeven wel hetzelfde nummer? Niet in proef 1 een ander nummer dan bij proef 2?

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-18 18:42

Sanet schreef:
vur schreef:

Dan heb je toch nog steeds in beide proeven wel hetzelfde nummer? Niet in proef 1 een ander nummer dan bij proef 2?

Klopt. Vaak gaat dit fout. Het is normaal gezien de laatste 3 nummers van het combi nr.

haasje20

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-18 18:56

Het was inderdaad een foutje op de startlijst :-)

Nou overleefd hoor, paniekaanval halverwege de eerste proef omdat ik even niet meer wist waar ik reed. Maar tweede proef herpakt, alleen was de pijp toen al wat leeg en had ik helaas een paar hele grote fouten. Punten weet ik niet, maken me ook niet zoveel uit, ik heb het gedaan en daar ben ik trots op :-D

Hoe ging jij Iris?

Kleine aanvulling, ik had 59.64 en 59,79... bijna, maar ik ben blij!

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-18 20:32

Wij gingen heet heter heetst. Kon weinig afvloeien en die klapperende vlaggenstokken hielpen ook niet. Dus terecht 53% en 55%

Gefeliciteerd!! Je had ook nog prijs toch?

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-18 22:06

Netjes hoor haasje. So close!

haasje20

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-18 10:19

xx_Irisje schreef:
Wij gingen heet heter heetst. Kon weinig afvloeien en die klapperende vlaggenstokken hielpen ook niet. Dus terecht 53% en 55%

Gefeliciteerd!! Je had ook nog prijs toch?

Oh wat jammer! Ja het was behoorlijk kijkerig...

Ik was inderdaad nog derde, nu gelijk even een wedstrijd voor begin juni uitzoeken. Wou naar Velzen maar dat is afgelast zie ik.

Nog anderen die dit weekend op wedstrijd gaan?