Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Gido schreef:Janine1990 schreef:Voor de mensen die in pension staan/paard niet aan huis hebben, hoelang (en hoe) zijn jullie onderweg naar stal?
Ik doe er op de fiets 15 minuten over en met de auto 5 a 8 min rijden
absque_dubio schreef:Splinter gefeliciteerd!
Janine wat rot zeg.. ik ben het eens met dat het per jury verschilt en je niet naar 1 wedstrijd moet kijken. Elke wedstrijd net wel net niet een punt, zou ik ook eerst meer bevestigen. Maar regelmatig prima punten en af en toe een slechte wedstrijd, dan zou ik me van die ene mindere keer niet veel aantrekken. Heb je misschien beeldmateriaal van je bewegende benen? En foto's van je protocol?
Yvank_ schreef:Wat balen zeg! Lastig ook had je twee keer dezelfde jury?, ik ben zelf eigenlijk van de M2 goed bevestigen en daar eerst geregeld 190+ scoren. Zover ben ik ook nog niet hoor
Gisteren M2 gestart weer op heel groot leuk concours. Eerste proef ging echt fijn! 2e proef kwam er iemand met een wapperende tas achter het juryhokje vandaan precies toen ik daar langs reed.. En die heeft de hele proef om de baan heen lopen wapperen. Daar hoef je bij mijn paard niet mee aan te komen
1e proef 186,5 en tweede 174.
droversrun schreef:Iedereen gefeliciteerd met de behaalde punten, super goed damens we gaan hard met z'n alle
@Janine, jammer dat je punten zo tegen vielen. Ik ga mee in bovenstaand commentaar. Wat rijd je normaal voor punten in de m2? Als die een keertje tegen valt zal ik gewoon over gaan als ik jou was, maar als het elke keer net is kun je misschien beter nog even m2 blijven. Hoe gaan de Z proeven thuis met oefenen?
Ik had vandaag ook weer wedstrijd, ging goed! Ze was alleen erg heet maar over het algemeen kon in het goed controleren en gebruiken in de proeven. Twee keer eerste met 195,5 en 185,5. Nog een puntje te gaan....
vonneke schreef:Ik ben het er niet helemaal mee eens dat het per jury verschilt. Maak het eigenlijk nooit mee dat een goede proef met weinig punten beoordeeld wordt. Als ruiter niet, als toeschouwer niet en als jury niet.
Je hebt weleens wat minder punten maar als je daarmee nog bij de eerste 3 staat is het prima.
Ik ben het er ook wel mee eens dat het belangrijk is constant goed in een klasse mee te kunnen doen een reden is om over te gaan, niet omdat de 10 wp behaald is.
c_alsemgeest schreef:Ik ga zelf meestal niet over eer ik voornamelijk 2 winst per proef haal.
Dan vindt ik de overstap niet zo groot ofzo
Liquorice schreef:Wat gaan jullie ontzettend snel!
Balen als je gevoel en de punten niet hetzelfde beeld geven Janine. Wel fijn dat het gefilmd is, dan kan je het zelf ook zien.
Ik wil ook altijd wel bovenin mee kunnen rijden en dubbele winst in proeven kunnen rijden voor ik over ga. Maar ik denk ook dat ik op een gegeven moment tevreden moet zijn met een winstpunt. Ik heb geen grote bewegingstopper, hoe hoger je komt, hoe moeilijker het natuurlijk wordt om dubbele winst te rijden.
Ik had vorig weekend een slecht gevoel over mijn proeven. Paard had erg veel spanning door applaus van de prijsuitreiking van voorgaande rubriek. In mijn proef bleken de letters verkeerd te hangen, dus alles bij elkaar, niet prettig gereden. Bleek ik nog 1e en 2e te zijn net 220 en 212. Helaas was het gevoel zo slecht, dat ik niet naar de prijsuitreiking ben gegaan. Nu goed aan het trainen, want eind mei gaan we het Z2 proberen!