Shelly21 schreef:Prima-donna nee staat er duidelijk bij als je de foto's gaat bekijken. Dat je ze ook niet mag kopieëren.
Aha dan snap ik het

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Harvey1 schreef:Wat leuk dat iedereen zo enthousiast aan het trainen is. Ik heb in januari 3 wedstrijden en in februari 1. Alles achter elkaar om kilometers te maken. Hopelijk krijg ik mijn zenuwen onder controle.. ik hoop dat ik winstpuntjes rij maar dat is altijd even afwachten. Ik heb er wel mega veel zin in.
Wanneer starten jullie voor het eerst?
MonteKarlo schreef:Harvey1 schreef:Wat leuk dat iedereen zo enthousiast aan het trainen is. Ik heb in januari 3 wedstrijden en in februari 1. Alles achter elkaar om kilometers te maken. Hopelijk krijg ik mijn zenuwen onder controle.. ik hoop dat ik winstpuntjes rij maar dat is altijd even afwachten. Ik heb er wel mega veel zin in.
Leuk en spannend!!
Welke omgeving zit je ?
Kun je niet iets nemen tegen de zenuwen ? Ik heb dit met wedstrijden gelukkig niet, maar owee als ik een vaardigheidstentamen moet maken, dan springt m'n hart m'n keel uitben aan het rondkijken naar iets dat daartegen helpt.
Ik start trouwens zoals het er nu naar uit ziet 4 maart voor het eerst met mijn jonkie
roosjenat schreef:Mooi zadel!
Ik heb vandaag wodan weer gereden. Hij liep alweer fijn, hij mag alleen wel wat meer tempo hebben. Dat zijn we nu aan het oefenen en dan gaan we beginnen met de galop te verbeteren.
Mam heeft nog wat foto's gemaakt en 1 filmpje alleen ik kan geen filmpjes hier plaatsen dus heb ik er wat screenshots uitgehaald.
Het is natuurlijk niet perfect maar als ik kijk hoe we 2 jaar geleden bij zijn oude baasje reden dan ben ik stiekem wel een beetje trots!Spoiler:
sorry is geen valegro paard maar een tuiger kruising die niet het beste dressuur paard is
[ [url=m/Io39P6.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/oE7sLn.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/9U4fyM.png]Afbeelding[/url] ]
Nieuwe dekje : (lijkt heel klein terwijl het is full dressuur is )
[ [url=m/zKxy7g.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/x6I0pZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
roosjenat schreef:Mooi zadel!
Ik heb vandaag wodan weer gereden. Hij liep alweer fijn, hij mag alleen wel wat meer tempo hebben. Dat zijn we nu aan het oefenen en dan gaan we beginnen met de galop te verbeteren.
Mam heeft nog wat foto's gemaakt en 1 filmpje alleen ik kan geen filmpjes hier plaatsen dus heb ik er wat screenshots uitgehaald.
Het is natuurlijk niet perfect maar als ik kijk hoe we 2 jaar geleden bij zijn oude baasje reden dan ben ik stiekem wel een beetje trots!Spoiler:
sorry is geen valegro paard maar een tuiger kruising die niet het beste dressuur paard is
Shelly21 schreef:[ [url=m/O1NYh1.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/oM0A1Q.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jeej daar is hij dan! Word dinsdag nagekeken door zadelmaker.
MonteKarlo schreef:Shelly21 schreef:[ [url=m/O1NYh1.jpg]Afbeelding[/url] ]
Fijn! Lijkt zo op het oog al aardig prima te liggen, ben benieuwd of ereveld aan gedaan moet worden.
Harvey1 schreef:Wat leuk dat iedereen zo enthousiast aan het trainen is. Ik heb in januari 3 wedstrijden en in februari 1. Alles achter elkaar om kilometers te maken. Hopelijk krijg ik mijn zenuwen onder controle.. ik hoop dat ik winstpuntjes rij maar dat is altijd even afwachten. Ik heb er wel mega veel zin in.
Nessie schreef:Ik wil Eston ook pas later in het jaar gaan starten (maart/april of zelfs nog wat later), moet hem eerst 120% voor elkaar hebben thuis. Zeker omdat ik met een hengst op pad ga vind ik dat erg belangrijkMaar hij pakt het wel super op voor zo'n jong dier. De oefeningen voor een B proef beheerst hij nu wel, zit natuurlijk ook niet zoveel in. Heb ook geen doelen gesteld, gewoon een start maken in de B en dan zien we wel. Wil ook graag op KNHS week, maar weet nog niet of ik dan Carrera of Eston meeneem.
[ Afbeelding ]
Ook deze door AvanKol Fotografie, ik zal nog wel een topic maken als het allemaal compleet is.
Shelly21 schreef:[ [url=m/O1NYh1.jpg]Afbeelding[/url] ]
roosjenat schreef:Ik heb vandaag wodan weer gereden. Hij liep alweer fijn, hij mag alleen wel wat meer tempo hebben. Dat zijn we nu aan het oefenen en dan gaan we beginnen met de galop te verbeteren.
HiFive5 schreef:Leuk dat jullie zo snel vooruit gaanhier de les moeten afblazen. Paard wou niet op de vanne en mijn piste lag barslecht. Een dipjes week gehad vanwege het weer en niet op de trailer willen maar dat maken we komende week dubbel zo goed
Ondertussen zijn het maar 15 dagen meer tot mijn operatie dus wil er nog van profiteren! Zaterdag komt er een ruiter proefrijden die het dan 8 weken overneemt als alles gaat zoals gepland...
Duimen maar!
PrimaDonna_ schreef:Donna had vandaag weer even een zeikbui.. werd er echt niet goed van.
Maar na een paar keer flink gebokt te hebben liep ze uiteindelijk wel fijn
Morgen kom mijn beste vriendin foto's maken tijdens het rijden dus zal dan ook wel een topic maken![]()
En hier wat plaatsen.
Wil haar ook vragen om weer te filmen, vind dat zo fijn. De eigenaresse doet dat ook altijd als ze komt kijken![]()
Heb Donna van zaterdag tot morgen gedaan en moet zeggen, het is dat ik vakantie heb maar anders; Veeeeeeeel!Bevalt mij prima die 3 dagen dat ik Don doe hahaha!
PrimaDonna_ schreef:Donna had vandaag weer even een zeikbui.. werd er echt niet goed van.
Maar na een paar keer flink gebokt te hebben liep ze uiteindelijk wel fijn
Morgen kom mijn beste vriendin foto's maken tijdens het rijden dus zal dan ook wel een topic maken![]()
En hier wat plaatsen.
Wil haar ook vragen om weer te filmen, vind dat zo fijn. De eigenaresse doet dat ook altijd als ze komt kijken![]()
Heb Donna van zaterdag tot morgen gedaan en moet zeggen, het is dat ik vakantie heb maar anders; Veeeeeeeel!Bevalt mij prima die 3 dagen dat ik Don doe hahaha!