Oei vervelend zeg.. Herken echt een heel deel en ben d'r ook echt al lang mee bezig. Maar die verbetering gaat altijd zo langzaam
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Gelukkig dat je nu wel weer wat kan doen zonder er (veel) last van te hebben. Nog wedstrijdplannen binnenkort? Hoe gaat het verder met Gibbie?
zag leuke foto's voorbij komen maar ook van een voorover duikel val.. oeps. Goede resultaten op concours en outdoor Tolbert beetje rommelige organisatie maar toch goed resultaat.
zijn we erg blij mee! hoop aankomende weekend voor de eerste keer erop te rijden. Dan heb ik over een tijdje 3 onder het zadel. Maar gelukkig ook nu 2 meiden gevonden die de andere 2 af en toe kunnen bijrijden. SimonDesteny schreef:Fijn dat je het vertrouwen weer terug krijgt Nann!
Ik start meestal in Drenthe/Overijssel.![]()
Heb besloten dat ik vandaag onze trailer maar is ga schrobben, die is er echt wel weer aan toe.![]()

Haha. Wel fijn dat je 2 meiden hebt die je helpen. Hier is het gelukkig wel droog maar er staat wel een flinke wind..
Regent vanzelf wel schoon
Nann__ schreef:SimonDesteny schreef:Fijn dat je het vertrouwen weer terug krijgt Nann!
Ik start meestal in Drenthe/Overijssel.![]()
Heb besloten dat ik vandaag onze trailer maar is ga schrobben, die is er echt wel weer aan toe.![]()
Hé dat ging vandaag ook door mij heen! Maar ik vond het toch te koud ervoor haha. Volgende week wordt het weer mooier, dan ga ik die van mij maar eens boenen.
Leane, 8ste in Woudenberg? 23ste ga ik misschien ook naar Soest.
Marijke, wat goed! Gefeliciteerd! Drie, pff waar haal je de tijd vandaanHaha. Wel fijn dat je 2 meiden hebt die je helpen. Hier is het gelukkig wel droog maar er staat wel een flinke wind..
niet bij te houden!

). En weet ik ook hoe ik de spanning bij Gibbie af moet laten vloeien. 

Anne_GTI schreef:Trailer schoonmaken zou ik ook eens moeten doen...
*kruipt ook weer onder een hunnebed; hey Elke, schuif eens op*

nog plek onder dat hunebed?
Heb haar vandaag nog even laten enten en volgende week komt als het goed is de smid ook nog even
Heb je daar eerst geen werk van

Ik ben wat dat betreft blij dat het grasseizoen er (bijna) op zit. 
Jullie zijn leuk samen!