Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
SkyMarian schreef:Vraag me af of er echt van afgeweken wordt.
FunkyMistiC schreef:Volgens mij niet helemaal toch? Je moet wel volgens schema werken maar je mag kiezen of je beide of 1 van beide start?
Janine1990 schreef:SkyMarian schreef:Er staat ook ergens in 'tips van de pro' een rijdT je.![]()
Overzicht van de te rijden proeven zou idd handig zijn.
Er is alleen een richtlijn voor de te rijden proeven. Hier mogen organisaties van afwijken.
Dus ik vind het logisch dat ze die er niet in hebben staan... Staat wel op boekje en site.
Denk dat dit nog wel voor wat verwarring gaat zorgen, zeker als dit ook nog op de app komt.
Janine1990 schreef:[naam] schreef:Maar waarom wel in boekje en site en niet in app?
Ik verwacht niet dat veel verenigingen af gaan wijken.
Ik heb de app nog steeds niet -.-
Maar ik verwacht niet dat daar zo uitgebreid een beschrijving bij staat als in het boekje en op de site.
listiglistje schreef:Als ik het nieuwe schema zie, en de verenigingen houden zich stug aan de schema's rouleert er weinig![]()
Hier wordt in het Z vaak maar 1 proef uitgeschreven, zeker met selecties, door grote rubrieken of gebrek aan ruimte.
Ik vraag mij af hoe ze dat gaan doen...
Steeds weer dezelfde proef moeten rijden bij 1 proef. (mochten ze zich stug vasthouden aan het schema)
Bij selectiewedstrijden/kampioenschappen verwacht is sowieso dat dezelfde proef voor iedereen geldt?
[ [url=m/0ebj1F.jpg]Afbeelding[/url] ]
Janine1990 schreef:vonneke schreef:Een knop met 'te rijden proeven' met daarbij dat het een richtlijn is i's zo geplaatst.
Daar heb je wel gelijk in.
Denk dat er hoe dan ook wel mensen verward zullen raken als ze ineens een andere proef moeten dan ze dachten.