Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
absque_dubio schreef:Ik heb er ook over gedacht selecties te rijden, maar dan moet ik nog een half jaar M1 rijden. Mis de uitdaging dan.dus ik ga ook gewoon over, dan maar geen selecties (bij ons beginnen ze eind deze maand).
Ach 1 oefening iets minder maakt niet uit toch! Voor mijn gevoel gaat bij ons halthouden/achterwaarts ook nog niet 100% netjes, maar krijg toch 6en of 7ens terwijl ik met een 5 ervoor ook akkoord zou gaan.![]()
Ben heel benieuwd hoe je paard het nu zonder metacam gaat doen. Dat hij nu wel weer goed stapt is positief! Misschien toch een ontsteking of irritatie die met rust en ontstekingsremmers weer goed komt?!
Marietje35 schreef:Afgezien van wat de kreupelheid nu veroorzaakt; ik heb allemaal verschillende meningen over de stand.
De 1 zegt te lange teen, de ander wil ijzer met 1 lip, weer een ander met 2.
Tsja, en dan mag ik als "leek" gaan kiezen. Ze kunnen allemaal een verhaal vertellen dat plausibel klinkt.
Eigenlijk moet dat toch niet mogen.![]()
![]()
Op school was het gewoon duidelijk: ik word schrijf je maar op 1 manier ..... waarom werkt dat nu ook niet zo
Marietje35 schreef:Afgezien van wat de kreupelheid nu veroorzaakt; ik heb allemaal verschillende meningen over de stand.
De 1 zegt te lange teen, de ander wil ijzer met 1 lip, weer een ander met 2.
Tsja, en dan mag ik als "leek" gaan kiezen. Ze kunnen allemaal een verhaal vertellen dat plausibel klinkt.
Eigenlijk moet dat toch niet mogen.![]()
![]()
Op school was het gewoon duidelijk: ik word schrijf je maar op 1 manier ..... waarom werkt dat nu ook niet zo
xMercury schreef:!! Wat gaaaaaf!! Doe je dat vaker! Ah wat stoer van jullie. Is Val springefokt?
Ik wil ook zo graag eventing rijden!! Maar mijn paard is zooooo'n schijterd.. Ben een keer een eventing parcours gaan springen en toen was het eerst een half uur paniek, daarna maar over 2 boomstammen gekregen haha was echt zo jammer.