Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
eeuwig kritisch moet ik idd eens mee stoppen haha. De 194 was overigens wel vrij soepel gejureerd. Hij schrok in n hoek na de middenstap, hij sprong om in de middengalop (hij zit met hoofd al wat verder met de wissels denk ik
). Verder zag ie wat in de hoek met halthouden-achterwaarts en drukte zich er helemaal uit whoops
de bak was ook vrij lawaaiig. De andere baan was heel fijn te rijden dus daar ook geen storingen eigenlijk
beetje afwerkingsdingetjes. Maar wel heel tevreden heb deze keer lekker eraan kunnen rijden en niet passief geweest dus heel blij daarmee! Komende drie weken gaan we nog even goed trainen voor de kring

m'n instructrice gaat een trainingsschema opstellen voor de komende weken, waarschijnlijk gaan we even goed doorpakken en tot de kring 2x per week lessen
Juist 'goed' om op een onderlinge wat van die spannende dingen te hebben toch? Kan alleen maar in je profijt werken bij een echte wedstrijd.
Ik heb geloof ik nog nooit iemand gehoord die zó door al de klasses heen vliegt!
Als ik in galop wilde drukte ze zich gewoon op en ging keihard rennen met der kop omhoog. Haha achja het blijft een merrie. En ze zeggen altijd: een slechte generale....

Ben wel van plan om in 2015 wat meer te gaan starten zodat het allemaal wat normaler gaat.
Maar sinds deze een enorme bles heeft en 4 witte voetjes vind ik het wel leuk
Nu hebben we een maand wedstrijd pauze!
Lekker dat je het even rustig aan doet. Hele leuke foto, knap beest heb je! 
Haha ik wilde juist een bonte en heb nu een 'effen' paard 
Haar karakter is gewoon erg kijkerig en oplettend op de omgeving. Hoe vaak ik ook 'enge' dingen met haar op zoek...
Ieder paard en mens is anders, dus wat voor de een werkt kan voor de ander juist helemaal niks zijn

Mooie punten, op naar de L2!
Nette punten! 

Ook nog even nagepraat over m'n afgelopen wedstrijd.

Succes alvast!
En het gekke is dat ik er naast het rijden helemáál geen last van heb.
Fijn gesprek met m'n tante/verzorgster gehad en toen zei ze: "Ik zal vanmiddag even opzoek gaan naar foto's van minder dan een jaar geleden, als je dan nog zo negatief gaat denken dan hou ik deze foto's voor je neus."

dus we gingen steeds volte sluiten en schouder erbij houden en dan rustig weer vergroten en activiteit opwekken. Hij vond het nogal moeilijk maar jeetje wat deed ie z'n best! Gisteren maar even rustig gelongeerd om de spiertjes beetje los te maken en vandaag rustig half uurtje getraind. Hij voelde onwijs fijn aan moet ik zeggen, en heb 'm eigenlijk nauwelijks nog voelen douwen, kon zelfs vrij moeiteloos voltes 10m draaien en daarna gelijk in middengalop weer weg
ook geoefend met rechte lijnen naast de hoefslag galopperen maar jeetje dat is nog best lastig. Vooral rechtsom galoppeerde hij met z'n kont naar binnen, dus in de eerste instantie dacht ik: kont naar buiten zetten. Had Cadiz simpele oplossing voor: dan springen we toch gewoon een wissel?
Oké dus dan maar beetje schoudervoor, dat werkte dus wel prima, toen galoppeerde hij kaarsrecht op de spiegels af. Linksom was het stuk simpeler en bleef hij met heeeel klein beetje schoudervoor al recht