Udo2001 schreef:Het is idd wel de bedoeling dat er wat jongs terug komt, en dat ik geld overhoud aan de verkoop van Rocky. Anders heeft het geen meerwaarde. Een jong paard is toch meer basis, en kost gewoon minder tijd... En tegenwoordig best wat leuks te koop voor weinig. En nu is Rocky nog jong genoeg.. Maar eerst alle wissels raak, hihi..
Oke, I get it
Jammer dat Rocky waarschijnlijk weg gaat, maar een jong paard is ook weer een leuke uitdaging. Ik hoop dat je een leuk beest kunt vinden! Maar waarschijnlijk wel, er staat momenteel super veel te koop!Wow lienbono, wat les je veel! Wel fijn! Ik zou ook wel twee keer per week willen lessen, maar mijn instructrice werkt in Brabant en komt eens in de week naar huis toe in Haarlem. Daarom 1 keer per week les. Morgen komt ze weer
Vanavond heeft mijn zusje weer les. Dus ik kan lekker vanaf de zijlijn meekijken
)
Heb na de clinic vaker bij hem gelest. Maar dan moet je naar hem toekomen en hij heeft alleen een buitenbaan of een heel klein binnenbaantje. Dus heb gevraagd of hij naar stal wil komen. Eigenlijk doet hij dat niet voor een uur. Maar na even nadenken....
Heeft ie besloten dat ie het doet!
Moet wel zijn reiskosten betalen (begrijpelijk) en zo kom ik op 70 euro voor een uur les! Maar hopelijk voor een goed doel. Namelijk dat ik het Z1 zondag kan afsluiten! En dan bespaar ik weer geld omdat ik dan wat wedstrijden kan afzeggen