Yvie_Juudje schreef:Ik heb mij er bij gezet
Leuk! En mocht ie over drie maanden zo verbeterd zijn dan lekker in de M meedoen!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Pieteritus1 schreef:Maar hoe weet je of iemand de middelen heeft? Ik doe mee met twee paarden eentje van mezelf die ik als veulen al gekocht heb en eentje van iemand anders. Ik denk dat er wel mensen zullen zijn die denken dat ik twee dure paarden om mijn kont heb en daardoor de conclusie kunnen trekken dat ik geld genoeg heb.Ik hoop dat de clinic-organisatoren bij het uitzoeken van het talent niet degenen eruit pikken die behoorlijke financiele middelen hebben om de lessen sowieso te kunnen volgen die de winnaar krijgt (of zet ik het er zo heel krom neer?).
Daarmee bedoel ik: liever een minder bekende en goede amazone met minder middelen, dan iemand die het zich sowieso al kan veroorloven om les te halen bij een bekende ruiter.
Hiermee wil ik ook niemand voor het hoofd stoten, maar ik denk dat dát juist de opzet van de MacRider Cup is?
Pieteritus1 schreef:Ik hoop dat de clinic-organisatoren bij het uitzoeken van het talent niet degenen eruit pikken die behoorlijke financiele middelen hebben om de lessen sowieso te kunnen volgen die de winnaar krijgt (of zet ik het er zo heel krom neer?).
Daarmee bedoel ik: liever een minder bekende en goede amazone met minder middelen, dan iemand die het zich sowieso al kan veroorloven om les te halen bij een bekende ruiter.
Hiermee wil ik ook niemand voor het hoofd stoten, maar ik denk dat dát juist de opzet van de MacRider Cup is?
niet negatief bedoelt hoor! Anthonia_ schreef:Ik denk dat pieteritus doelt op de kritiek op het rabo-idee.
Daar word van gezegd dat ze vaak de bekende namen eruitpikken (bijv. Van silfhout) welke het zonder deze begeleiding waarschijnlijk ook wel gehaald zouden hebben. Wat betreft ben ik ook erg benieuwd wat dit gaat wordenniet negatief bedoelt hoor!
xalm schreef:Anthonia_ schreef:Ik denk dat pieteritus doelt op de kritiek op het rabo-idee.
Daar word van gezegd dat ze vaak de bekende namen eruitpikken (bijv. Van silfhout) welke het zonder deze begeleiding waarschijnlijk ook wel gehaald zouden hebben. Wat betreft ben ik ook erg benieuwd wat dit gaat wordenniet negatief bedoelt hoor!
Oke, ben verder niet bekend met rabo-idee?? dus weet niet wat daarmee bedoeld word
als je dat googled kom je denk ik een heel eind
niet negatief bedoelt hoor!
als je dat googled kom je denk ik een heel eind
[/quote]
hehe wie weet Anthonia_ schreef:Oh dat weet ik niet. Ik heb er geen ervaring mee. Wel een hoop negatieve verhalen gelezen daarover. Maar dan voornamelijk over dat team. De talentendagen en trainingen schijnen erg nuttig te zijn. Dus ik ga Vel maar snel.richting Z1 niveau trainen voor mijn 21e verjaardaghehe wie weet
Yvie_Juudje schreef:Ik hoef hier verder niet op in te gaan, het is de keuze die ik maak.
maar andere L combinaties benadelen wij niet, ik weet namelijk waar ons werkelijke niveau op dit moment ligt. Al had ik dat ook graag anders gezien
Yvie_Juudje schreef:Ik zal het eens navragen, als het niet mag, dan is dat zo en rijd ik gewoon m.
Heb hier verder niet over nagedacht, gezien mijn situatie leek mij dit verstandiger.
Zou dus fijn zijn als sommige niet zo aanvallend willen reageren...