Startcoupons gaan verdwijnen, let even op met bestellen!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 16:00

Dat formulier invullen is meer werk dan een startcoupon invullen en naar de brievenbus fietsen :+

Maar ben wel blij dat ze er mee bezig zijn, misschien is het digitaal inschrijven ook wel gebruiksklaar voor 1 januari
Edit; via startlijsten.nl kan dat al, kunnen we dat dan eerst niet gebruiken ipv zo`n formulier :7
Laatst bijgewerkt door Nibbit op 13-10-11 16:03, in het totaal 1 keer bewerkt

kleinvosje

Re: Startcoupons gaan verdwijnen, let even op met bestellen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-11 16:03

Ik denk dat het straks digitaal allemaal wel goed zal gaan, dat je een keer je gegevens in moet vullen en dat dan op kan slaan. Als je via www.wedstrijdplatform.nl digitaal inschrijft, hoef je ook maar 1 keer alles in te vullen en kun je meerdere paarden onder 1 ruiter hangen. Ziets zal het wel worden.

CalvinenGino

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 16:07

Daar word hiet in het zuiden al volop gebruik van gemaakt, is echt ideaal!!

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 16:17

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 16:25

Citaat:
Met de startpas is het mogelijk onbeperkt te starten zonder de stress dat de coupons op zijn. De startpas is daarnaast niet gebonden aan één discipline, maar is multidisciplinair, voor zowel springen, dressuur als eventing. Voor de mensen die slechts enkele wedstrijden per jaar rijden is er de mogelijkheid om een beperkte startpas aan te vragen. “Met deze startpas kun je gelimiteerd starten, tot en met vier wedstrijden. De standaard pas, waarmee je dus als combinatie onbeperkt kunt starten, krijgt een vast tarief.”

Bron: http://www.horses.nl/horsesnl/nieuws/22 ... leden-tijd

Sorry maar dit vind ik toch een beetje oneerlijk. Ik rij meer dan 4 wedstrijden per jaar dus zou ik een onbeperkte startpas moeten hebben maar ik betaal net zo veel als iemand die 1 of zelf meedere keren op wedstrijd gaat terwijl ik misschien 1 keer in de 2 maanden ga. Kunnen ze gewoon niet beter digitaal bij houden hoe vaak iemand start en die persoon daar voor laten betalen?

Vind het verschil tussen 6 keer per jaar op wedstrijd of 12 keer of zelfs meer wel erg groot! Maar daar hangen ze hetzelfde bedrag aan. Beetje krom.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 16:26

Inderdaad miss_lizje, ik had ook gedacht dat er een pas zou komen, net als een bankpas, of bedenk het eens. En laat de ruiters deze pas opladen, moet online kunnen lijkt me.

Boelles

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 16:27

Ja ik vond 4 ook wel weinig, maar ze moeten ook ergens een grens trekken denk ik? Straks maken ze er 6 van en dan komt diegene die 7 keer per jaar op wedstrijd gaat die dat 'oneerlijk' vind.. ;)

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 16:32

Daarom vind ik dat je gewoon moet betalen voor het aantal wedstrijden die je rijd. Desnoods 1 keer of 2 keer per jaar een rekening met wat je tot dan toe moet betalen voor de wedstrijden.
Ik heb gewoon geen tijd genoeg ivm school en vervoer op elke maand te kunnen starten. Maar 4 keer is toch wel heel erg weinig.

Daarnaast, stel je heb zo pas voor onbeperkt en na 2 maanden is je paard ineens kreupel en mag je het komende half jaar er naast lopen. Dan heb je wel voor het hele jaar betaalt. Met coupons kon je ze zo bewaren maar dat geld met een pas ook niet meer.

SparklingApp

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 17:03

Ik ben er niet zo blij mee...
Heb net geteld, heb nog 79 coupons liggen, van 5 verschillende paarden, alles voor juli besteld, krijg dus niks terug..

Weet iemand zo voor welke datum je je startkaart op moet zeggen?

Dat 4 keer starten lijkt mij een beetje onzin, is het bij de meeste mensen niet zo dat je alleen door omstandigheden zo weinig start?
Dat een paard kreupel wordt oid weet je natuurlijk ook niet van te voren..

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 17:10

Je kunt ook een gelimiteerde startpas aanvragen en dan later opwaarderen.

Ik vind het op zich wel heel vreemd dat dit allemaal al op de site staat terwijl de Ledenraadvergadering nog niet geweest is. Kortom, de Ledenraad moet weer aan het handje van de KNHS lopen.

gvmf

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 19:40

Lijkt me trouwens dat ze wel weten nu hoeveel het grapje dat startpas heet gaat kosten... vreemd

Probeerde vragen te sturen naar het mailadres startpas@knhs.nl maar helaas steeds krijg ik de mail terug?! iemand hier meer last van?

En waar kan je dat inschrijfformulier vinden en downloaden?

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 20:05

@gvmf: moet je dan opnieuw inschrijven en aanmelden ookal ben je al lid en heb je nu een startkaart die gewoon actief is?

_Liez

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 20:37

Vanaf wanneer kan je dan wedstrijden inschrijven via de knhs? Want als ik wedstrijden in januari wil rijden moet ik dat wel in december opgeven.

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 20:40

Hopelijk kunnen organisaties het wel inzien dat dit misschien wat moeilijk is. Dus zullen ze daar ook rekening mee houden.

_Liez

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 20:46

Ik denk dat dit nog wel in de paard en sport komt met alle uitleg hopelijk.
Heb net even op de knhs site gekeken waar je vanaf januari alle wedstrijden kan zien en opgeven het ziet er wel netjes uit. :D

gvmf

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 20:50

miss_lizje schreef:
@gvmf: moet je dan opnieuw inschrijven en aanmelden ookal ben je al lid en heb je nu een startkaart die gewoon actief is?

Snap niet goed wat je met dat opnieuw inschrijven bedoeld :o

Heb 2 actieve startkaarten nu die ook actief blijven.

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 22:17

Equimotion

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 09:45

Ik zit hier met open mond van verbazing mee te lezen met de beroepszeikers die alles oneerlijk vinden :=

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 09:56

Equimotion schreef:
Ik zit hier met open mond van verbazing mee te lezen met de beroepszeikers die alles oneerlijk vinden :=

Hahahaha :D

fresco

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 12:29

Wat ik me wel afvraag is :

Stel ik rijd een winstpunt en die wordt op de 1 of andere manier niet goed verwerkt bij de knhs,
nu heb de startcoupon als bewijsmateriaal, maar in 2012 niet meer??
Hoe zullen ze dat gaan opvangen?

Bettine

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 12:37

Ik neem aan dat alleen startcoupons worden afgeschaft, en niet de protocollen...

Dan moeten ze misschien met een systeem gaan werken dat zo'n protocol alleen geldig is met stempel van de vereniging (om maar iets te noemen).

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 12:55

Ik denk dat als je slim bent, je sowieso een gelimiteerde startpas aanvraagt en die dan later uitbreidt. Stel dat je paard in januari al geblesseerd raakt, dan scheelt je dat kosten :+

Nobel01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 13:07

-
Laatst bijgewerkt door Nobel01 op 02-08-23 13:07, in het totaal 1 keer bewerkt

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-11 13:29

Fitzroy schreef:
Ik denk dat als je slim bent, je sowieso een gelimiteerde startpas aanvraagt en die dan later uitbreidt. Stel dat je paard in januari al geblesseerd raakt, dan scheelt je dat kosten :+

Ik denk het niet, de gelimiteerde pas zal waarschijnlijk in verhouding duurder zijn dan een onbeperkte pas.

Juulhof

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 13:31

ik ben hier absoluut voor!!!!!