Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
easygoing schreef:Tendance schreef:Als een jury zich daar door laat lijden, dan moet deze zichzelf niet langer serieus nemen en direct stoppen!!!
Nee klopt de jury moet het gevoel maar uitzetten en er als een robot gaan zitten, Ja je hebt helemaal gelijk.
easygoing schreef:Beetje jammer is het dan wel dat Toot dan geen duitse opleiding en carriere heeft gehad he. Deze discussie is al lang en breed gevoerd en lijkt me niet nodig om die weer aan te halen he.
Tendance schreef:easygoing schreef:Beetje jammer is het dan wel dat Toot dan geen duitse opleiding en carriere heeft gehad he. Deze discussie is al lang en breed gevoerd en lijkt me niet nodig om die weer aan te halen he.
Kom op!!! Welk paard wil er nu ook een Duitse opleiding.... Ghehehehe
Totilas dacht gewoon: In Duitsland krijg ik een huis voor hetzelfde geld, maar dan met meer land, dan in Nederland.
Dan doe ik eerst mijn beginopleiding in Nederland en maak het in Duitsland wel af!
easygoing schreef:Tendance schreef:Als een jury zich daar door laat lijden, dan moet deze zichzelf niet langer serieus nemen en direct stoppen!!!
Nee klopt de jury moet het gevoel maar uitzetten en er als een robot gaan zitten, Ja je hebt helemaal gelijk.
easygoing schreef:Marjoow schreef:Nou, als een jury iets een 8 waard vind, en het publiek doet BOEEEE geeft hij echt geen 4, hoogstens een 7 dan xD
Nee inderdaad als je het zwart wit ziet niet nee maar in de praktijk doet een publieke opwinding en enthousiasme heel wat met een individu.
easygoing schreef:Adil schreef:
De mooie veren uit Nederland, gefokt met het beste bloed uit Duitsland
Tja en de mensheid is ontstaan in Afrika dus al het goeds uit Afrika dan maar he!!!!
Wat een onzin is dat toch.
Beetje jammer is het dan wel dat Toot dan geen duitse opleiding en carriere heeft gehad he. Deze discussie is al lang en breed gevoerd en lijkt me niet nodig om die weer aan te halen he.
Adil schreef:Maar nu wel weer Duits gereden wordt et voila zie aan! Totilas heeft een nek en een rug! Wie had dat ooit gedacht....
En het mag wel jammer zijn, maar feit is dat paps een Duitser is en wat betreft de moederlijn, ook behoorlijk Duits hoor! Moederlijn vindt zijn oorsprong in het Oldenburgse stamboek (merrie Freistadt, 1890). Generaties daarna pas werd de lijn omgeschreven naar het KWPN. Oh ja, in de vierde generatie vinden we trouwens nog een aantal Duitse hengsten...maar psssssss, niet verder vertellen hoor
easygoing schreef:Kan je denken ik denk daar heel anders over.
Bovendien is jureren in een auto ergens op een weiland midden in de boerenpolder wel heel wat anders dan jureren die in een stadion/arena/of hoe je het ook noemen wil vol publiek.Beetje bekrompen als je dat met elkaar vergelijken wil.
easygoing schreef:Adil schreef:Maar nu wel weer Duits gereden wordt et voila zie aan! Totilas heeft een nek en een rug! Wie had dat ooit gedacht....
En het mag wel jammer zijn, maar feit is dat paps een Duitser is en wat betreft de moederlijn, ook behoorlijk Duits hoor! Moederlijn vindt zijn oorsprong in het Oldenburgse stamboek (merrie Freistadt, 1890). Generaties daarna pas werd de lijn omgeschreven naar het KWPN. Oh ja, in de vierde generatie vinden we trouwens nog een aantal Duitse hengsten...maar psssssss, niet verder vertellen hoor
Als je dan toch verder wil met die discussie geef dan eens antwoord op de vraag waar en bij welke paarden precies alle duitse stamboeken hun oorsprong vinden?
Tendance schreef:@ Marjoow: En hij leest ook bokt en lacht zich nu de billen uit zijn string!!! HIHIHI ze geven allemaal mijn baasjes en oude baasje de schuld, maar ik heb hier lekker zelf voor gekozen!!! GRAS GRAS GRAS!!!
Het is laat. Ik word er flauw van.
Adil schreef:easygoing schreef:
Als je dan toch verder wil met die discussie geef dan eens antwoord op de vraag waar en bij welke paarden precies alle duitse stamboeken hun oorsprong vinden?
Ik dennk niet echt dat je de Duitse stamboeken met die van het KWPN kunt vergelijken ongeacht de oorsprong...
Het KWPN is een top-stamboek, maar pronkt met een hele hoop andermans veren
Whinnylando schreef:Tendance schreef:@ Marjoow: En hij leest ook bokt en lacht zich nu de billen uit zijn string!!! HIHIHI ze geven allemaal mijn baasjes en oude baasje de schuld, maar ik heb hier lekker zelf voor gekozen!!! GRAS GRAS GRAS!!!
Het is laat. Ik word er flauw van.
Ik ook dus een laatste toegift voordat ik naar bed ga.
Waar zijn verdammt noch mal die Jungfrauen