Voor ons wel de laatste keer online, we hebben nu weer 3 gewone concoursen staan

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DesertOrchid schreef:Sunniva schreef:Ik kijk zelfs al voor de 16de die ik dinsdag heb ingestuurd whaha
Maar iemand had die ook al terug toch?! Dus het zouuuuuuuuuu kunnen
Zephyr schreef:punten van 9 juli terug. Teleurgesteld...
En 2 juli is de inschrijving blijkbaar niet goed door gekomen dus die heb ik voor niks gereden. Klote want dat was de beste proef die ik gereden had. Had hem expres in mijn les gereden en op een andere locatie. Had daar dus wel echt een leuke beoordeling verwacht. Ff fiks balen en weer door.
Zag een aantal anderen wel met dikke punten gefeliciteerd
Fleury schreef:Zephyr schreef:punten van 9 juli terug. Teleurgesteld...
En 2 juli is de inschrijving blijkbaar niet goed door gekomen dus die heb ik voor niks gereden. Klote want dat was de beste proef die ik gereden had. Had hem expres in mijn les gereden en op een andere locatie. Had daar dus wel echt een leuke beoordeling verwacht. Ff fiks balen en weer door.
Zag een aantal anderen wel met dikke punten gefeliciteerd
Kun je hem niet opnieuw sturen?
daffodil schreef:ik heb ook weer een groepje M1 in de mail, gaat vandaag nog terug naar de KNHS als het een beetje wil vlotten, hier een andersoortige vierbener die hoogst irritant aanwezig kan zijn....
[ [url=m/dNH5lq.jpg]Afbeelding[/url] ]
Anoeska27 schreef:ynskek schreef:Ik heb er vandaag voor het event van 16 juli 19 uit t L1 gehad. Ponys en paarde door elkaar heen
Ik dacht dat 12 het maximum was, ik krijg er nooit meer dan 12. Ik heb de B paarden momenteel.